Hej,
wczoraj w trasie zdarzyła się niefajna rzecz...
Przy 150km/h pojawiła się kontrolka auta z kluczykiem, lekko zwolniłem, zgasła, przyśpieszyłem i po chwili się zaświeciła i z takimi wahaniami działo się to przez chwilę. Skończyła się eSka, zwolnienie do 80-90km/h, przełączyłem na PB, zaczęło coś lekko stukać co jakiś czas. Zwolniłem i zaczałem się dotaczać na jakąś stację. Musiałem jednak dodać nieco gazu by zwlec się ze świateł, no i tłukło i pie...kło. Wyszła korba bokiem... Auto ma/miało 225050 km przebiegu
No i teraz pytanie: Jak to naprawić, żeby miało ręce i nogi na przyszłość (potencjalne mody na ok 250KM + LPG).
Wstawiać na nowo Z20LET? Jeśli tak to co w nim poprzerabiać porobić żeby było trwałe?
Wstawiać Z20 LER'a/LEH'a?
A może Z20NET/NEL ???
Albo jak to skompletować jakoś sensownie? Blok od czegoś innego? Czapka z LET'a???
A może rozłożyć to wszystko na części??? W aucie jest sporo nowych fajnych teili.
Chętnie poczytam o pomysłach i waszych doświadczeniach patentach
Ze względu na właściwości jezdne, odpada swapowanie na V6
Wymiana/remont/SWAP Z20LET
Moderator: Sebu$
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Z20NET/NEL to juz swap. LEH - normalnej kasie nie znajdziesz. LEL/LER jak najbardziej sa i w miare sensownymi przebiegami. Właśnie robie przekladke bo koleszce wyszla korba bokiem. Chcesz więcej info zapraszam. Poniżej jest link