Olej przekładni

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Grzechu47
Debiutant
Posty: 40
Rejestracja: 23 wrz 2015, 20:46
Lokalizacja: Rokiciny
Model:

#16 Post autor: Grzechu47 »

Wymieniłem uszczelniacz na wale od strony skrzyni lecz nadal cieknie na łączeniu. Uszczelniacz wbijałem delikatnie młotkiem. Możliwe że podczas uderzeń spadła sprężyna?

Awatar użytkownika
janekW67
Zafiromaniak
Posty: 4085
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
Imię: Janek
Lokalizacja: Słupca
Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#17 Post autor: janekW67 »

Jeśli wbijałeś samym młotkiem, nawet delikatnie, to jest prawdopodobne, że jest delikatnie krzywo wbity.
Oczywiście!

Awatar użytkownika
Grzechu47
Debiutant
Posty: 40
Rejestracja: 23 wrz 2015, 20:46
Lokalizacja: Rokiciny
Model:

#18 Post autor: Grzechu47 »

I tu może być przyczyna. No nic trzeba będzie to wymienić jeszcze raz. Czym to najlepiej wbić(ustawić)? Jak głęboko go wbić?

Awatar użytkownika
janekW67
Zafiromaniak
Posty: 4085
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
Imię: Janek
Lokalizacja: Słupca
Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#19 Post autor: janekW67 »

Dopasuj najlepiej nasadkę klucza nasadowego, o średnicy takiej jak uszczelniacz.A najpierw sprawdź, czy nie nie ma jakiejś zadry w miejscu osadzenia uszczelniacza.
Oczywiście!

Awatar użytkownika
Grzechu47
Debiutant
Posty: 40
Rejestracja: 23 wrz 2015, 20:46
Lokalizacja: Rokiciny
Model:

#20 Post autor: Grzechu47 »

Ok,ale ciężko bedzie nasadką bo fi113 a wewnętrzna też duża i podczas wciskania wywija się wewnętrzna część uszczelniacza

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”