Tego jeszcze nie było... P1106 w Z20LET
Moderator: Sebu$
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Zauważyłem ze awaria actuator-a jest co raz częściej spotykana.niestety niewidzialna dziurka potrafi robić nieprzyjemności w postaci CHECK-aMikolajZ pisze:Dziękuje Panowie jednak okazało sie, że gruszka byla nieszczelna , Zosia idzie az łza sie w oku kręci:D
- dany1107
- Mieszkaniec
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 lis 2016, 22:02
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: UK.Bydgoszcz.
- Auto: Zafira B VXR 2.0 241KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Witam. Panowie, pojawił mi się samochodzik z kluczem plaskim
Po sprawdzeniu wyszedł mi błąd P1106-12 boost pressure sensor circut range,performance. Skasowałem go i znikł. Najdziwniejsze jest to że jak pojawiła się ta kontrolka to nic się nie zmieniło w pracy silnika. Normalnie przyspiesza itp. Dodam jeszcze że w zeszłym tygodniu wymieniałem wszystkie wężyki od podciśnienia bo stare były już uszkodzone. I miałem aku odłączone przez kilka dni, jeśli to miało coś z tym wspólnego. Miał ktoś coś podobnego?
Po sprawdzeniu wyszedł mi błąd P1106-12 boost pressure sensor circut range,performance. Skasowałem go i znikł. Najdziwniejsze jest to że jak pojawiła się ta kontrolka to nic się nie zmieniło w pracy silnika. Normalnie przyspiesza itp. Dodam jeszcze że w zeszłym tygodniu wymieniałem wszystkie wężyki od podciśnienia bo stare były już uszkodzone. I miałem aku odłączone przez kilka dni, jeśli to miało coś z tym wspólnego. Miał ktoś coś podobnego?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2017, 23:33 przez dany1107, łącznie zmieniany 1 raz.
witam panowie.
czas oswierzyc troche temat bo moi mechanicy u ktorych bylem stracili juz wszystkie pomysly.
blad p1106, zaczelo sie od spadku mocy i dlawienia - szarpania powyzej 3000 obrotw.
1. na poczatek swiece i filtry wymienione
2.elektozaworki.
3. przeplywka i sonda
4. gruszka sterujaca sprawdzona i wezyki wymienione
5 znalazlem ze gniazdo w kolektorze wydechowym pod dekielkiem jest spekane wiec kolektor zostal wymieniony i przy okazji turbina zregenerowana.
6. czujnik cisnienia doladowania oczywiscie tez zostal wymieniony.
7. kolejny elektryk stwierdzil ze moze byc padniety sterownik silnika i po rozgrzaniu wywala bledy. sterownik zostal wymieniony i dalej jest to samo.
8. pozniej zostala postawiona diagnoza na cewke i steronik gazu - ze robia zwarcie i mieszaja w czasach wtryskow. niestety wymiana nie pomogla.
9. cisnienie na tlokach trzyma wszedze po 10 bar.
kilka dni temu jak odpielem zlacza od sterownika to po ponownym podpieciu wentylator chlodnicy zaczal chodzic i wywala blad 163 o braku sygnalu temperatury - modul chlodzenia silnika i oczywiscie wstazan temperatury na desce rozdzielczej nie mam.
czy moze ktos z was ma moze jakies pomysly bo to co mozna bylo podmienic jest juz spradzone,
na rozum to gdzies jest jakis kabel luzny i pod obciazeniem traci sygnal. Tylko jak go znalezc bo elektrycy u ktorych bylem robili testy podczas pracy na wolnych obrotach i wszystkochodzilo.
czas oswierzyc troche temat bo moi mechanicy u ktorych bylem stracili juz wszystkie pomysly.
blad p1106, zaczelo sie od spadku mocy i dlawienia - szarpania powyzej 3000 obrotw.
1. na poczatek swiece i filtry wymienione
2.elektozaworki.
3. przeplywka i sonda
4. gruszka sterujaca sprawdzona i wezyki wymienione
5 znalazlem ze gniazdo w kolektorze wydechowym pod dekielkiem jest spekane wiec kolektor zostal wymieniony i przy okazji turbina zregenerowana.
6. czujnik cisnienia doladowania oczywiscie tez zostal wymieniony.
7. kolejny elektryk stwierdzil ze moze byc padniety sterownik silnika i po rozgrzaniu wywala bledy. sterownik zostal wymieniony i dalej jest to samo.
8. pozniej zostala postawiona diagnoza na cewke i steronik gazu - ze robia zwarcie i mieszaja w czasach wtryskow. niestety wymiana nie pomogla.
9. cisnienie na tlokach trzyma wszedze po 10 bar.
kilka dni temu jak odpielem zlacza od sterownika to po ponownym podpieciu wentylator chlodnicy zaczal chodzic i wywala blad 163 o braku sygnalu temperatury - modul chlodzenia silnika i oczywiscie wstazan temperatury na desce rozdzielczej nie mam.
czy moze ktos z was ma moze jakies pomysly bo to co mozna bylo podmienic jest juz spradzone,
na rozum to gdzies jest jakis kabel luzny i pod obciazeniem traci sygnal. Tylko jak go znalezc bo elektrycy u ktorych bylem robili testy podczas pracy na wolnych obrotach i wszystkochodzilo.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Sporo nie potrzebnych części powymieniane niepotrzebnie. Zapraszam do mojego warsztatu https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522adam1985 pisze: ↑30 maja 2021, 13:37 witam panowie.
czas oswierzyc troche temat bo moi mechanicy u ktorych bylem stracili juz wszystkie pomysly.
blad p1106, zaczelo sie od spadku mocy i dlawienia - szarpania powyzej 3000 obrotw.
1. na poczatek swiece i filtry wymienione
2.elektozaworki.
3. przeplywka i sonda
4. gruszka sterujaca sprawdzona i wezyki wymienione
5 znalazlem ze gniazdo w kolektorze wydechowym pod dekielkiem jest spekane wiec kolektor zostal wymieniony i przy okazji turbina zregenerowana.
6. czujnik cisnienia doladowania oczywiscie tez zostal wymieniony.
7. kolejny elektryk stwierdzil ze moze byc padniety sterownik silnika i po rozgrzaniu wywala bledy. sterownik zostal wymieniony i dalej jest to samo.
8. pozniej zostala postawiona diagnoza na cewke i steronik gazu - ze robia zwarcie i mieszaja w czasach wtryskow. niestety wymiana nie pomogla.
9. cisnienie na tlokach trzyma wszedze po 10 bar.
kilka dni temu jak odpielem zlacza od sterownika to po ponownym podpieciu wentylator chlodnicy zaczal chodzic i wywala blad 163 o braku sygnalu temperatury - modul chlodzenia silnika i oczywiscie wstazan temperatury na desce rozdzielczej nie mam.
czy moze ktos z was ma moze jakies pomysly bo to co mozna bylo podmienic jest juz spradzone,
na rozum to gdzies jest jakis kabel luzny i pod obciazeniem traci sygnal. Tylko jak go znalezc bo elektrycy u ktorych bylem robili testy podczas pracy na wolnych obrotach i wszystkochodzilo.
no pewnie tak, tyklo ze kazdy z tych elektrykow robil testy i mowil ze moze to a moze to.........................
i na koncu kazdy mowil ze juz pomyslu nie ma na ta usterke bo nie wiadomo dlaczego ale w pewnym momencie odcina paliwo
i na koncu kazdy mowil ze juz pomyslu nie ma na ta usterke bo nie wiadomo dlaczego ale w pewnym momencie odcina paliwo