Problemy związane z pompą wtryskową
Moderator: Sebu$
- Jaymzarf
- Mieszkaniec
- Posty: 418
- Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Model:
- Kontakt:
...Bo trzeba "leczyc" przyczyny,a nie skutki.
To było by dobre rozwiązanie, ale...
Przyczyną była korozja przewodu i jego nieszczelność (przy ciśnieniu z pompy leciało jak z sitka). Każdy stary będzie mniej trwały niż nowy a nie mam zamiaru za 10kkm znów wymieniać...
Zosia będzie musiała poczekać do wypłaty, bo nigdzie nie znalazłem nowych zamienników a nadwyżka kasy w weekend spożytkowana
Używki na aledrogo 48PLN za komplet... IC na sprowadzenie ale nie zna obecnej ceny.
Ktoś zna namiary na jeszcze jakieś hurtownie z częściami do Opla
[ Dodano: Sro Kwi 06, 2011 17:04 ]
Sprawa załatwiona, Zosia naprawiona...
Dla ciekawych kosztów:
przewody oryginał GM 350,00 zł komplet (4 szt.) - 2 lata gwarancji
Wymiana z odpowietrzeniem układu: 80,00 zł
Przy okazji czyszczenie EGR - działał dobrze ale był już bardzo zasyfiony, czyszczenie kolektora: wszystkow w cenie wymiany przewodów bo uczniowie się nudzili
Na usługę mam rok gwarancji, na przewody 2 lata... chyba się opłacało...
Dla innych użytkowników info: nie dajcie się nabrać na przewody zamienniki: właśnie miałem możliwość porównać ich jakość wykonania. GM-owskie można giąć i nic się nie dzieje, zamienniki przy zgięciu o kilka stopni zaczynają się zaginać i pękać, ich grubość jest także mniejsza niż GM. Sprawdzajcie też czasami ich stan wizualny, jakiekolwiek oznaki pocenia się to już alarm do wymiany - lepiej wcześniej niż tak jak ja - na spocie już lało paliwem.
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
witam zakupiułem 4 miesiące temu zośke i mam same problemy ,dzisiaj jechałem około 40km i znowu siadło coś ,błędy jakie wyczytałem to p1220 regulacja początku wtrysku-odchyłka regulacji,czujnik położenia przepustnicy czujnik 2 -usterka obwodu ,gdzie to szukać czy ktoś mi w tym pomoże?objawy są takie że kopci na czarno i nie ma mocy i nie wchodzi na obroty i nierówno pracuje .
Witam. Moja Zafirka 2,0 dti przejechała 226tyś zanim padła pompa ,bez żadnych oznak że się zepsuje, po prostu zgasła na wolnych obrotach i koniec
na kompie pokazało błędy P1630 i P1651 koszt naprawy 2600pln. Zośka jeżdzi dalej ja mam cieńszy portfel i jak bym miał wybierać to i tak bym kupił diesla bynajmniej rozrządu wymieniać nie trzeba .
na kompie pokazało błędy P1630 i P1651 koszt naprawy 2600pln. Zośka jeżdzi dalej ja mam cieńszy portfel i jak bym miał wybierać to i tak bym kupił diesla bynajmniej rozrządu wymieniać nie trzeba .
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Ale ta pompa jest nie tylko budowana w oplach jest np nisan,audi,bmw może jeszcze w innych i niema reguły co do zepsucia sie pompy w moim padła 180tyś teraz mam 246tyś i jeździ dalej i jaka wygoda zresztą poprzednim moim aucie msio 124 też padła po 250tyś a mówili że nie do zajechania.Opel w benzynie też nawala sterownik a koszt jest też duży oby nie powiedzieć że większy tak że niema rzeczy nie psujących sie po prostu trza więcej dbać w czasie eksploatacji a będziemy spokój z awariami a naprawy polecać zaufanym dobrym fachowcom.
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Tak troszke mi ten "kapturek" wyglada jak ten kolo zapisu "zawor poczatku tloczenia" choc pewien nie jestem. pod spodem jest inna perspektywa.
Jaki mam model to nawet nie wiem musialbym plastiki poodkrecac, a w serwisie mialem malo czasu zeby pomacac...trafilem na zmiane gburow...niestety.
Jaki mam model to nawet nie wiem musialbym plastiki poodkrecac, a w serwisie mialem malo czasu zeby pomacac...trafilem na zmiane gburow...niestety.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)