[A] EGR Elektroniczny się zawiesza?
Moderator: Sebu$
OK,dzięki
Zadałem takie pytanie bo dostałem taką odpowiedź z Brzegu.
W przypadku tego modelu zaworu egr możliwa jest wyłącznie naprawa
Pańskiego
uszkodzonego zaworu - konieczność zeskanowania i powtórnego
wgrania
ustawień elektroniki (nie ma możliwość wcześniejszej wysyłki
już
naprawionej części). Jeśli chce Pan by usługe regeneracji została wykonana kompleksowo (nasza firma jest gwarantem należytego wykonania usługi i ponosi za nią odpowiedzialność) należy przesłać uszkodzony zawór egr gdyż oprócz wymiany podzespołów (część mechaniczna, elektryczna i elektroniczna) przenosimy ustawienia elektroniki (wgranie niewłaściwych ustawień skutkuje wyrzucaniem błędów przez komputer lub "niewidzialnością" zaworu egr dla komputera). Czas naprawy zaworu egr to ok 3 - 4 godziny.
Zadałem takie pytanie bo dostałem taką odpowiedź z Brzegu.
W przypadku tego modelu zaworu egr możliwa jest wyłącznie naprawa
Pańskiego
uszkodzonego zaworu - konieczność zeskanowania i powtórnego
wgrania
ustawień elektroniki (nie ma możliwość wcześniejszej wysyłki
już
naprawionej części). Jeśli chce Pan by usługe regeneracji została wykonana kompleksowo (nasza firma jest gwarantem należytego wykonania usługi i ponosi za nią odpowiedzialność) należy przesłać uszkodzony zawór egr gdyż oprócz wymiany podzespołów (część mechaniczna, elektryczna i elektroniczna) przenosimy ustawienia elektroniki (wgranie niewłaściwych ustawień skutkuje wyrzucaniem błędów przez komputer lub "niewidzialnością" zaworu egr dla komputera). Czas naprawy zaworu egr to ok 3 - 4 godziny.
- Jaymzarf
- Mieszkaniec
- Posty: 418
- Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Model:
- Kontakt:
olo018, bardzo dziwna odpowiedź... Przecież kupując nowy EGR nie trzeba żadnej adaptacji robić przez komputer.
Elektronika EGR jest tylko elementem wykonawczym a wszelkie sterowanie jest w ECU.
Ona ma za zadanie tak ustawić silnik krokowy jak zażąda komputer ECU.
Jeśli się mylę, niech wypowie się ktoś bardziej zorientowany...
W starszym modelu EGR'a to zadanie przejmowało podciśnienie, w nowszym - elektronika z silnikiem krokowym. Dlatego taki układ zastosowano, by dokładniej móc sterować zaworem i jednocześnie wiedzieć w jakim położeniu się on znajduje.
Lecz jeśli ten warsztat na regenerację daje gwarancję, sądzę, iż warto im wysłać zawór dokładnie spisując nr seryjny przed wysyłką, sprawdzić go po regeneracji, zamontować i cieszyć się brakiem kłopotów. Powiedzmy, że 3 dni bez samochodu można jakoś przeboleć...
PS: jakie są koszta regeneracji pełnej EGR? Chyba niebawem i mnie to będzie czekało....
Elektronika EGR jest tylko elementem wykonawczym a wszelkie sterowanie jest w ECU.
Ona ma za zadanie tak ustawić silnik krokowy jak zażąda komputer ECU.
Jeśli się mylę, niech wypowie się ktoś bardziej zorientowany...
W starszym modelu EGR'a to zadanie przejmowało podciśnienie, w nowszym - elektronika z silnikiem krokowym. Dlatego taki układ zastosowano, by dokładniej móc sterować zaworem i jednocześnie wiedzieć w jakim położeniu się on znajduje.
Lecz jeśli ten warsztat na regenerację daje gwarancję, sądzę, iż warto im wysłać zawór dokładnie spisując nr seryjny przed wysyłką, sprawdzić go po regeneracji, zamontować i cieszyć się brakiem kłopotów. Powiedzmy, że 3 dni bez samochodu można jakoś przeboleć...
PS: jakie są koszta regeneracji pełnej EGR? Chyba niebawem i mnie to będzie czekało....
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Tu jest link
http://allegro.pl/show_item.php?item=1951970337
Ja chciałem kupić od nich regenerowany z kaucją ,a później odesłać im mój,bo mieszkam w Austrii,więc czas oczekiwania nie będzie kilka dni a kilkanaście.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1951970337
Ja chciałem kupić od nich regenerowany z kaucją ,a później odesłać im mój,bo mieszkam w Austrii,więc czas oczekiwania nie będzie kilka dni a kilkanaście.
Też mi padł EGR i wysłałem do Brzegu do regeneracji. Po miesiącu zaświeciła się ta nieszczęsna kontrolka - zajrzałem do zaworu i okazało się ze nie mogłem ruszyć dźwigienką . Wysłałem go z powrotem w ramach gwarancji . Zobaczymy jak się do tego ustosunkują . Ciekawe czy tylko ja miałem takiego pecha.
Witam ponownie , dziś dostałem telefon z serwisu. Pan stwierdził zatarcie mechaniczne( wysoka temperatura ) i możliwe przyczyny : wadliwe wtryski , turbina albo przepływka ale po czym odrzucił turbine bo nie było oznak oleju na zaworze , pytał czy kopci , stwierdziłem że delikatnie , to też odrzucil wtryski więc postawił na przepływkę , tłumaczyłem mu że przed wymontowaniem EGR-A byłem na kompie i nic nie wykazało tylko zawór. Pan na to że wcale nie musi pokazywać błędu. Co sądzicie o tym a konkretnie o przepływce .