to nie jest remont, to tylko wymiana pierścieni która rzadko daje coś pozytywnego, szczególnie w ecotekachplutmen1 pisze:no tak uszczelniacze, pierścienie, planowanie głowicy i uszczelka pod nią.
planowanie robi się zawsze przy wymianie uszczelki głowicy, a uszczelkę pod głowicą robi się zawsze przy wymianie pierścieni (bo tłoki wychodzą w górę, więc głowicę trzeba zdejmować a uszczelka jest jednorazowa, do tego powinno się wymieniać śruby głowicy, bo one też są jednorazowe)forlorn81 pisze:moim zdaniem planowanie nie potrzebnie robił bo silnik był suchy jak pieprz.
zdarza się, trzeba wymienić, oczywiście tylko używka bo zamienników nie ma, a oryginał zapewne drogiforlorn81 pisze:właśnie mi zadzwonił mechanik i mówi że to dekiel przepuszcza
zepsuje się świeca na której gubi iskrę, a niespalona mieszanka zaszkodzi katalizatorowi, ale nie powinien się zapalić , jak na wolnych spadają obroty to spada też ciśnienie oleju, więc słabsze smarowanie, można tak w nieskończoność wymieniać co z czym jest powiązane ...forlorn81 pisze:Powiedzcie mi jeszcze czy grozi jazda z niesprawną cewką??