Nie równo pracuje - prawie wszystko wymienione/podmienione

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
kris1974

#16 Post autor: kris1974 »

Napisałem, że sprawa załatwiona ale tak do końca to dopiero teraz:
1) wymienilem jeszcze pompę paliwa bo wydawało mi się, że dalej jest za duża różnica między pracą na gazie i benzynie o czym świadczył też czas wtrysku i zużycie na tempomacie ( efekt - lepiej )
2) i najważniejsze : wymieniłem wtryski na takie jakie powinny być w tym aucie czyli 315 wydajności a nie takie jakie założył pewien fachowiec nie mogąc sobie poradzić z usterka - niebieskie od omegi 3,5l 6v, są ładne ale mają 2/3 wydajności i inną rezystancję... Ręce opadają na takie ekspefymenty.
Wniosek końcowy: sprawdzać zgodność z oryginałem he he. Auto pięknie odpala, nie ma nawet jednego drgania silnika, niezależnie czy jest zimny czy ciepły i do dyspozycji są wszystkie 192 konie.
Pozdrawiam i polecam Z20LET.
:driver:

Awatar użytkownika
kamil12luty
Mieszkaniec
Posty: 235
Rejestracja: 31 mar 2012, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Model:

#17 Post autor: kamil12luty »

Po 6 miesiącach i 5 mechanikach autko wreszcie trafiło wróciło do mnie !
Po 10 min ostatni mechanik stwierdził że wogóle nie działa przepływomierz ( wczesniej podmieniałem z działającego auta i nie pomogło-wiec go wyśmiałem). Zamówił MAGNETI MARELLI, założył i autko normalnie zaczeło pracować.
Kazał pojeżdzić z 200km tylko na benzynie z wlanym STP, bo wg niego delikatnie któryś wtrysk niedomaga.
Brak słów mi na poprzednich mechaniorów........

celtik85

#18 Post autor: celtik85 »

Witam. Również mam taki problem jak w temacie zafira 1.8 benzyna z gazem. Mam zapis parametrów z kompa może ktoś pomoże rozszyfrować co jej dolega. Błąd który pojawia się po 2min na biegu jałowym to 0170. Jeżeli będą potrzebne parametry w innych warunkach proszę pisać(te są na biegu jałowym), się zrobi.

systemNameOrEngineType: Z18XE

Dane z bloków pomiarowych:

Napięcie akumulatora,13.6 V
Glówny przekaznik,Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.63 V
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.39 V
Obliczona pozycja przepustnicy,7 %
Położenie przepustnicy,Bieg jalowy
Prędkość silnika,893 obr/min
Przepływomierz powietrza,1.02 V
Przepływomierz powietrza,17 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,1.54 V
Temperatura cieczy chłodzącej,91 °C
Temperatura powietrza wlotowego,1.88 V
Temperatura powietrza wlotowego,23 °C
Sensor zbiornika paliwa,6.31 V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),520 kPa
Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny
Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,2 %
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny
Zawór 1 wlotu rozgalęzionego,Nieaktywny
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),118 mV
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Bogata
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Aktywny
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),196 mV
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga
O2 Pętla sensora,Otwarte
B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),0
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył
Prędkość silnika,893 obr/min
Pożądana prędkość jałowa,825 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny
Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
Kat zwarcia styków,2.1 ms
Czas wtrysku,4.2 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu,0.2 CA
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.3 V
Opóźnienie stukania cylinder 1,0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 2,0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 3,0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 4,0 CA
Wzgledne obciazenie silnika,-2 %
Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny
Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny

Za pomoc z góry dziękuję.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”