Iskra jest paliwo podaje 4 bar prawie i trzyma zalewa sie paliwem jak pokręce chwile i zero błędówgRZENIU pisze:A pompa podaje paliwo??? Sprawdziłeś czy wogóle jest iskra na świecach ????
Problemy z odpaleniem Z18XE
Moderator: Sebu$
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
A kompresja ??? Bo jak iskra jest , to czujnik wałka i wału działa poprawnie , paliwo podaje to pompa sprawna , to do pełni szczęścia brakuje kompresji ... Sprawdz czy rozrząd na znakach ...
Żeby nie rozbierać całęości zdejmij tylko łapę i osłonę górnej części rozrządu , wałki powinny się pokrywać ze znakami na obudowie , a ustawienie wału masz pokazane na zdjęciu pod nr. 4 abyś nie musiał odkręcać koła pasowego ...
Żeby nie rozbierać całęości zdejmij tylko łapę i osłonę górnej części rozrządu , wałki powinny się pokrywać ze znakami na obudowie , a ustawienie wału masz pokazane na zdjęciu pod nr. 4 abyś nie musiał odkręcać koła pasowego ...
kompresja jest na poziomie 15 na każdym cylindrze to sprawdziłem na początku rozrząd zmieniony ustawiony ok pasek też stary nie przeskoczył mnie jeszcze zastanawia immo czy on czegoś złego nie robi bo to dziwnie wygląda ,nadmienie że on chodził na wolnych obrotach jak zegarek przyśpieszał ale był jakby zmulony i przy 2,500 obrotów włączał sie tryb awaryjny i zaświecała sie kontrolka silnika jak zgasiłem to kontrolka znikała i mogłem jechać ale znowu do 2,500 obrotów i max 60 na godzinegRZENIU pisze:A kompresja ??? Bo jak iskra jest , to czujnik wałka i wału działa poprawnie , paliwo podaje to pompa sprawna , to do pełni szczęścia brakuje kompresji ... Sprawdz czy rozrząd na znakach ...
[url=http://images76.fotosik.pl/328/b87f09cfbf4d4ae9med.png]Obrazek[/URL]
Żeby nie rozbierać całęości zdejmij tylko łapę i osłonę górnej części rozrządu , wałki powinny się pokrywać ze znakami na obudowie , a ustawienie wału masz pokazane na zdjęciu pod nr. 4 abyś nie musiał odkręcać koła pasowego ...
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 10:36 przez Adam1265, łącznie zmieniany 1 raz.
dziękuje za zainteresowanie ręce mi opadają czujniki podmienione były od samochodu innego jeżdżącego możliwe że sterownik ale był wysyłany do elektro bip i nic stwierdzili że dobry nadmienie że jeszcze inny podmieniałem z innej firmy co daje gwarancje na sterowniki 24 miesiące czy możliw że trafił sie felerny ?. sam już nie wiem .a propo przepływomierza jak by był walnięty to po odpięciu też by inaczej reagowal a tu żadnej reakcji nic. wypne jutro sterowni ki wyślel do firmy na podmiane bo dzwoniłem i powiedzieli mi ze mi podmienią na inny zobaczymy co to pomoże.Nawet już paliwo wypuściłem bo myślałem że mi ktoś psikusa zrobił i dolał czegosale to nic nie zmieniło.Może ma ktoś jeszcze coś na podpowiedź serdecznie dziękuje za zainteresowanie bo to naprawde dziwny przypadek
EDIT
na elektroda .pl ktoś pisał o takim przypadku niestety nie podpowiedział gdzie przyczyna tylko że usterka ponoć błaha i do zrobienia w 2 godziny ale co było niestety nie napisal zachował dla siebie .
EDIT
na elektroda .pl ktoś pisał o takim przypadku niestety nie podpowiedział gdzie przyczyna tylko że usterka ponoć błaha i do zrobienia w 2 godziny ale co było niestety nie napisal zachował dla siebie .
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 11:10 przez Adam1265, łącznie zmieniany 1 raz.
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Wcześniej pisałeś o błędzie z tylniej piasty ... To max. 60km/h i 2.5 tyś. obr/min mogło być spowodowane tym ,że kontrola trakcji Ci głupiała. Widziała ,że auto ciągle w poślizgu jest dlatego takie objawy. (sprawdź ciśnienie w oponach czy takie same) Mieliśmy taki przypadek, jak o innym profilu opony założyliśmy z przodu a inny z tyłu ... Nie każde auto na takie coś reaguje ale może Twoje tak ...
Powiedz a czy po wymianie sterownika zaprogramowałeś IMMO ??? Bo jak nie to dlatego auto nie zapali ... Miga kontrolka silnika podczas kręcenia rozrusznikiem ???
Powiedz a czy po wymianie sterownika zaprogramowałeś IMMO ??? Bo jak nie to dlatego auto nie zapali ... Miga kontrolka silnika podczas kręcenia rozrusznikiem ???
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 14:24 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 750
- Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
- Imię: Mar
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
Hej! U mnie trzeba trochę dłużej kręcić rozrusznikiem żeby odpalił...
Akumulator nowy (VARTA, 60Ah), ładowanie ok.
Auto z LPG. Tak samo dłużej trzeba kręcić, żeby odpalił jak zgaszę na gazie jak i na benzynie... Filtr paliwa paliwa, filtry gazu i regulacja robiona w lipcu 2015.
Może kwestia wyczyszczenia przepustnicy i przepływomierza oraz wymiany świec?
Przepustnica i przepływomierz rok temu czyszczona.
Nie ma żadnych błędów na komputerze.
Kwestia wyczyszczenia przepustnicy, przepływomierza i po tej operacji zrobienia ok. 100 km na samej benzynie? :-)
Akumulator nowy (VARTA, 60Ah), ładowanie ok.
Auto z LPG. Tak samo dłużej trzeba kręcić, żeby odpalił jak zgaszę na gazie jak i na benzynie... Filtr paliwa paliwa, filtry gazu i regulacja robiona w lipcu 2015.
Może kwestia wyczyszczenia przepustnicy i przepływomierza oraz wymiany świec?
Przepustnica i przepływomierz rok temu czyszczona.
Nie ma żadnych błędów na komputerze.
Kwestia wyczyszczenia przepustnicy, przepływomierza i po tej operacji zrobienia ok. 100 km na samej benzynie? :-)
tak immo zaprogramowane zostało opony ok ciśnienie w oponach też jednakowe pisałem o tym błędzie bo na początku wywalał fakt po podmianie piasty nie wywaliłó żadnego ale auto nie odpaliło nawet jak podpiołem z powrotem starągRZENIU pisze:Wcześniej pisałeś o błędzie z tylniej piasty ... To max. 60km/h i 2.5 tyś. obr/min mogło być spowodowane tym ,że kontrola trakcji Ci głupiała. Widziała ,że auto ciągle w poślizgu jest dlatego takie objawy. (sprawdź ciśnienie w oponach czy takie same) Mieliśmy taki przypadek, jak o innym profilu opony założyliśmy z przodu a inny z tyłu ... Nie każde auto na takie coś reaguje ale może Twoje tak ...
Powiedz a czy po wymianie sterownika zaprogramowałeś IMMO ??? Bo jak nie to dlatego auto nie zapali ... Miga kontrolka silnika podczas kręcenia rozrusznikiem ???
Auto w tej chwili zapala i po 10 sekundach gaśnie przy tym szarpie i falują mocno obroty ppotem gaśnie i trzeba dobrą chwile odczekać zeby odpaliło bo jest zalane paliwem
Witam po długiej przerwie ale sami wiecie praca jeszcze grypa mnie zmogła a jeszcze jestem po operacji kręgosłupa wszystko na raz ale wracam do tematu
Po długim szukaniu przyczyny i odwiedzenie 4 warsztatow przyczyne odkryłem sam a mianowicie przyczyna pierwsza rozrząd był przestawiony o 180 stopni i dlatego nie można było odpalić nie wiem jak to możliwe ale fakt jest faktem a druga przyczyna to przetkany kat troszke czasu mnie to kosztowało za to kosztów zero i wreszcie moja Zośka jeździ Dziękuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie tematem i motto to nigdy nie ufaj magikom bo majątek stracisz a i tak sam wpadniesz na przyczyne .pozdrawiam temat do zamknięcia.
Po długim szukaniu przyczyny i odwiedzenie 4 warsztatow przyczyne odkryłem sam a mianowicie przyczyna pierwsza rozrząd był przestawiony o 180 stopni i dlatego nie można było odpalić nie wiem jak to możliwe ale fakt jest faktem a druga przyczyna to przetkany kat troszke czasu mnie to kosztowało za to kosztów zero i wreszcie moja Zośka jeździ Dziękuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie tematem i motto to nigdy nie ufaj magikom bo majątek stracisz a i tak sam wpadniesz na przyczyne .pozdrawiam temat do zamknięcia.
-
- Debiutant
- Posty: 46
- Rejestracja: 15 sty 2010, 09:52
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
Witam
Od prawie dwóch lat mam problem.
Kiedy odpalam auto po raz pierwszy danego dnia, lub po dłuższym postoju, to po dodaniu gazu obroty spadają im mocniej naciskam gaz tym bardziej spadają, musze odczekać ze dwie minuty aż silnik pochodzi wtedy udaje się ruszyć po kolejnym mocniejszym przygazowaniu. Jakbym ruszał od razu to silnik gaśnie natychmiast. Czyszczenie przepustnicy nie pomaga. Co to może być za cholerstwo?
Zafira A. Silnik 1.8 benzyna, 125 km z 2005 r. po liftingu
Od prawie dwóch lat mam problem.
Kiedy odpalam auto po raz pierwszy danego dnia, lub po dłuższym postoju, to po dodaniu gazu obroty spadają im mocniej naciskam gaz tym bardziej spadają, musze odczekać ze dwie minuty aż silnik pochodzi wtedy udaje się ruszyć po kolejnym mocniejszym przygazowaniu. Jakbym ruszał od razu to silnik gaśnie natychmiast. Czyszczenie przepustnicy nie pomaga. Co to może być za cholerstwo?
Zafira A. Silnik 1.8 benzyna, 125 km z 2005 r. po liftingu