Problemy z vacum pompą
Moderator: Sebu$
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
No niestety musi odkręcić wąż doładowania dalej pod pompą idzie taki płaskownik jego też musi odkręcić śrubka z przodu i z tyłu bloku teraz na dół ją docisnąć tam są też dwie śrubki teraz grzechotka z nasadką trox i odkręca.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2017, 22:34 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Tam gdzie jest strzałka tam jest ukryta czwarta śrubka.
I to jeszcze zależy od typu egr elektroniczny czy pneumatyczny.
I to jeszcze zależy od typu egr elektroniczny czy pneumatyczny.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2017, 22:34 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak zdemontować tą czarną listwę ?
EDIT
Na zdjęciach widać tylko 4 śruby, ja mam 5
Posty pisane w krótkim odstępie czasu edytujemy i scalamy - GOTI
EDIT
Na zdjęciach widać tylko 4 śruby, ja mam 5
Posty pisane w krótkim odstępie czasu edytujemy i scalamy - GOTI
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2017, 20:07 przez ekmir, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Demontujesz to co na czerwono i masz dostęp do śrub.
Sama pompa ma cztery śruby te płaskowniki mają chyba jak pamiętam trzy śrubki tą tylną żeby odkręcic to musisz pierwsze odkręcic pod nią tą pionową i wtedy tą poziomą tak to zrobili.
Sama pompa ma cztery śruby te płaskowniki mają chyba jak pamiętam trzy śrubki tą tylną żeby odkręcic to musisz pierwsze odkręcic pod nią tą pionową i wtedy tą poziomą tak to zrobili.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2017, 22:33 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie, po długiej przerwie nasza zafira coś sie zaczyna fochać- prawdopodobnie problem z vacum pompą- objawy są takie że są słabe hamulce, przy np dojezdzaniu do świateł i wolnemu hamowaniu oświeca sie kontrolka z kluczykiem, po tym start wygląda tak ze do 2,500 or autosie rozpędza jak ślimak brak mocy, po 2,500 kontrolka gasnie i przyspiesza normalnie. po kilkukombinacjach z wezykami i innymi pompami doszedłem do wniosku że za wszystko jest odpowiedialna w/w pompa - pytanie pierwsze czy ktoś/gdzieś regeneruje te pompy, czy sa zamiennniki tych pomp tańsze niż srednia cena 700zł ? bardzo prosże o pomoc
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Trza szukać, ale ja polecam zakupić na alledrogo lub na jakimś szrocie (z możliwością zwrotu) pompe z vectry C z silnikiem 2.0 lub 2.2 DTI czyli taka sama jak nasza ma tylko dodatkowe ucho którego my nie używamy po prostu jest młodsza niż nasze i problem z głowy.camelek pisze:czy sa zamiennniki tych pomp tańsze niż srednia cena 700zł ?