koło pasowe osprzętu
Moderator: Sebu$
Właśnie byłem na badaniu w serwisie znajomym mi i okazuje się,że moje koło jeszcze pociągnie...i mechanik stwierdził,że to nie koło powoduje drgania.Bo czuć je na budzie przez moment, podczas przyspieszania i są w podobnej częstotliwości do szybkości obrotów silnika.A na luzie słyszę lekkie buczenie z okolic filtra powietrza.Może koło zaczyna się kończyć,albo jakiś kamień utkwił gdzieś na łączeniu ramy z budą-nie wiem.
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Ciekawa ta diagnoza , jest ok - ale coś się psuje... nie ubywa płynu chłodzącego? Nie przegrzewa się? Może pompa albo napinacz...ale to mechanik raczej by wyłapał..przynajmniej powinien.
Najlepiej sprawdź napięcie paska i czy się nie zużywa nadmiernie.
Co do obrotów to raczej będziesz miał podobne zachowanie układu klinowego - bo koło pracuje na wale...wiec raczej ma małe szanse się kręcić inaczej. U mnie koło też wyglądało dobrze...a po wymianie ustąpiły problemy związane z dziwacznymi dźwiękami. Jak nic nie widać poza wypolerowanym paskiem, coś hałasuje wymień to koło bo za chwile będzie napinacz pasek i koło i skończy sie na 600 nie 250.
Najlepiej sprawdź napięcie paska i czy się nie zużywa nadmiernie.
Co do obrotów to raczej będziesz miał podobne zachowanie układu klinowego - bo koło pracuje na wale...wiec raczej ma małe szanse się kręcić inaczej. U mnie koło też wyglądało dobrze...a po wymianie ustąpiły problemy związane z dziwacznymi dźwiękami. Jak nic nie widać poza wypolerowanym paskiem, coś hałasuje wymień to koło bo za chwile będzie napinacz pasek i koło i skończy sie na 600 nie 250.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
mam problem z kolem pasowym pol roku temu wymieniłem na nowe jakiej firmy nie wiem ale koszt kola to 420 zl po zimie zaczelo coś pobrzekiwać zaprowadzilem znów samochód kolo do wymiany zalozli mi kolo prawdopodobnie firma Hart po kilku dniach ten sam dzwiek z okolic kola pasowego? ma ktoś pomysł co z tym dalej robić ? chwilowo dogadalem się tak ze mają reklamować oba kola pasowe a zalozyć droższy zamienik czy to moze być wina zamiennika
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Zdecydowanie tak, nie wolno oszczędzać przesadnie przy tych elementach, bo zaraz przyczynią się do dewastacji innych elementów z którymi współpracują. Ato jest mocno nieopłacalne. I najczęściej bardzo problematyczne.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
hart to chińczyk w polskim pudełku http://www.hartphp.com.pl/Hart to najgorszy badziew
witam koledzy w sprawie piszczenia dałem zośkę do mechaniora celem wymiany paska ale gość powiedział że pasek jest ok tylko koło pasowe mi padło za wymianę zawołał około 1000zł na jakieś pośredniej klasy narazie zabrałem auto i latam dalej {brak PLN } pytanie do was koledzy czy długo tak polatam to trwa już ze 2 miesiące co się może stać jak walnie mi to na trasie no i czy nie macie jakiś tańszych zmieników sprawdzonych bo to boli pozd.