Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
Moderator: Sebu$
Dek
Bywalec
Posty: 190 Rejestracja: 25 cze 2010, 10:09
Imię: Adrian
Lokalizacja: Środek Opolszczyzny
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:
#151
Post
autor: Dek » 09 gru 2011, 20:16
Przepływomierz BOSCH 0 281 002 478.
Takie cudeńko mam u siebie, a że mamy te same silniki więc zapewne masz to samo.
olo018
#152
Post
autor: olo018 » 09 gru 2011, 21:17
Zamienniki nie polecają ,ale możesz dostać z Magneti Marelli i też jest dobry
Tooomuss
#153
Post
autor: Tooomuss » 15 gru 2011, 19:12
chmiel
#154
Post
autor: chmiel » 15 gru 2011, 19:26
Byłem u gościa i odniosłem dobre wrażenie . Kiedy sprawdzał mi zawór to sam zaproponował że może zamontować nowy , żeby mi pokazać że mój jest już sprawny. Widać było że zna się na tym.
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915 Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
#155
Post
autor: MieHor » 15 gru 2011, 19:41
Tooomuss , tylko że nie jest to zawór nowy a cena dotyczy regeneracji EGR.
Taki zawór nowy oryginał Wahler to cena powyżej 900-950 zł
Tooomuss
#156
Post
autor: Tooomuss » 15 gru 2011, 19:43
MieHor pisze: Tooomuss , tylko że nie jest to zawór nowy a cena dotyczy regeneracji EGR.
Taki zawór nowy oryginał Wahler to cena powyżej 900-950 zł
A no tak moje niedopatrzenie
chmiel
#157
Post
autor: chmiel » 15 gru 2011, 19:43
Jeśli chodzi o cenęto poprzedni właściciel mojej Zafry regenerował zawór u tego gościa za 400 zł , a teraz jest 350 zł .
Protas
#158
Post
autor: Protas » 15 gru 2011, 19:53
Jaki więc wniosek ? Opłaca się montować te regenerowane czy ciułać kaskę i kupować nowy . Bo w cenie jest jednak spora różnica .
Tooomuss
#159
Post
autor: Tooomuss » 15 gru 2011, 20:01
Czytając komentarze na regenerowany nie narzekają, ale zawsze lepiej kupić nowy, tylko jak ktoś kiedyś napisał czy jesteś przygotowany na taki wydatek
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915 Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
#160
Post
autor: MieHor » 15 gru 2011, 20:04
Nie chcę robić antyreklamy, ale porównajcie tylko komentarze na aukcjach usługodawców, ten z Ksawerowa nie cieszy się dobrą opinią
Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531 Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:
#161
Post
autor: Harry200 » 16 gru 2011, 09:25
Wczoraj mój regenerowany EGR wyrzucił błąd,na dodatek pojawił się w nim w środku mały wyciek płynu chłodniczego,wysłałem na gwarancji i zobaczę co powiedzą..
olo018
#162
Post
autor: olo018 » 16 gru 2011, 15:47
Kolejny kolega uświadomił mnie że kupując nowy EGR,nie popełniłem błędu :>
Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531 Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:
#163
Post
autor: Harry200 » 16 gru 2011, 15:50
No Ty błedu nie popełniłeś ale ja się zastanawiam czy ja nie popełniłem
Protas
#164
Post
autor: Protas » 16 gru 2011, 19:50
Jak na razie to błąd wyrzucił sam EGR
Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531 Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:
#165
Post
autor: Harry200 » 16 gru 2011, 19:59
Mam nadzieję że przejdzie to na gwarancji bo z tego co wiem to różnie z tym bywa...