Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No powoli się zbliżam do końca sprzęgła bo bardzo wysoko bieże, czasem już nawet przy ruszaniu na zwiększonych obrotach popiskuje. Nie widzę wycieków płynu.
a czy mozna sprawdzic stan tarczy dociskowej bez zdejmowania skrzyni?
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
zafira 2003 rok 2.0DTI
mam problem. podczas startowania silnika przy wcisnietym sprzegle na biegu auto reaguje jakby sprzeglo nie było wcisniete.czasami gdy uruchamiam silnik na tzw. luzie silnik zapali ale nastepuje blokada skrzyni biegow. PROSZE O RADE POZDRAWIAM
Czy jak wciskasz sprzęgło to czujesz jakiś opór na pedale,jak wrzucisz bieg i próbujesz przepychać samochód przy wciśniętym sprzęgle to da się go popchać
Takie objawy mogą oznaczać :1.Kończy się albo padł wysprzęglik(na pewno masz miękki pedał) 2.Zacina się tarcza sprzęgłowa na wałku . Jedyna rada to mechanik, a doraźnie : zgaś silnik i bez wciskania sprzęgła powrzucaj kilka razy biegi łącznie ze wstecznym to powinno pomóc.Jedyna pociecha dla Ciebie , że to na pewno nie koło dwumasowe.Jak sobie z tym problemem poradzisz to podziel się z nami co było powodem takich objawów.
martini pisze:zafira 2003 rok 2.0DTI
mam problem. podczas startowania silnika przy wcisnietym sprzegle na biegu auto reaguje jakby sprzeglo nie było wcisniete.czasami gdy uruchamiam silnik na tzw. luzie silnik zapali ale nastepuje blokada skrzyni biegow. PROSZE O RADE POZDRAWIAM
Ja też się dołączę. Ostatnio pooglądałem trochę filmików, i na zimnym silniku "postukiwanie" jakie słychać to właśnie coś takiego jak odgłos dwumasy. Lecz po rozgrzaniu silnika to ustępuje. Czy to może oznaczać dwumasę czy coś innego?
Witam Kolegę martini .Niestety nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości.Byłem dziś u znajomego w warsztacie i przyjechał gość Zafirą 2.0 DTI z 2003r z dokładnie takimi objawami jakie są u Ciebie.Po zdemontowaniu skrzyni biegów okazało się , że rozleciało się koło dwumasowe.Nie chcę Cię martwić ale koszt kompletu (koło,tarcza,docisk,wysprzęglik z łożyskiem)firmy LUK to ok.3tys zł + robocizna.Można też założyć koło zamachowe pełne cena kompletu ok 1.5tys zł , ale znajomy mówił że kiedyś zamontował takie koło do Toyoty RAW4 ale po tygodniu właściciel zmienił na orginał bo jeździć nie mógł gdyż takie wibracje były że mało sie samochód nie rozleciał.Na pociechę powiem tylko że na orginale powinieneś przejechać ok 200tys km.Życzę powodzenia