Problemy z pracą silnika - 1.6 ; 1.8
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1143
- Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
darkp1, wcale nie tak rzadko, błedy mozna w Zoskach A zczytywać metodą gaz i hamulec juz od roku 2000- dotyczy napewno silników benzynowych serii Z
Ostatnio zmieniony 17 lis 2011, 17:44 przez firek, łącznie zmieniany 1 raz.
witam,robiłem test przepływki na zapalonym silniku wyjąłem wtyczkę i nic się nie działo,następnie podłączyłem i nic nadal silnik nawet nie zmienił obrotów i tu pytanie czy tak ma być,po podłączeniu do kompa wykazuję błąd przepływomierza czy podłączony czy też nie
po ówczesnym kasowaniu błędów,i jeszcze jedno jaki interfejs diagnostyczny w miarę tanio proszę o linka jeśli można..pozdrawiam na weekend..
po ówczesnym kasowaniu błędów,i jeszcze jedno jaki interfejs diagnostyczny w miarę tanio proszę o linka jeśli można..pozdrawiam na weekend..
po wykasowaniu go niema lecz jak się odpali to znowu się pojawia..
[ Dodano: Sob Lis 19, 2011 18:26 ]
no byłem i odczytałem kody mruga wtedy kontrolka serwisowa podając ilością błyśnięć
piszę ile razy mi mrugneła i przerwy
10 1 1 10 i dłuższa przerwa
10 1 10 10 i przerwa
10 1 3 9 przerwa
1 4 4 4 przerwa
10 1 7 10
10 4 7 1
[ Dodano: Sob Lis 19, 2011 18:28 ]
kupiłem już przepływkę i ją podepnę tylko niewiem czy trzeba wcześniej skasować kody czy odrazu ją dawać
[ Dodano: Nie Lis 20, 2011 17:35 ]
witam panowie , koniec moich poszukiwań i bez sensownych i kosztownych napraw w warsztatach sam ją uleczyłem oczywiście z waszą pomocną wiedzą, dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi...po odczytaniu ostatnio błędów metodą gaz , hamulec
diagnozą był .........przepływomierz powietrza plus przetarty kabelek od czujnika temperatury
oleju który znajduje się z przodu silnika a kabelek idzie pod osłoną silnika i tam się przetarł
zośka jeżdzi jak należy obroty nie szaleją kontrolka samochodu z kluczykiem nie pojawia się
a ja pozbyłem się kłopotu mam nadzieje że nie przedwcześnie
koszt przepływki 10funtów na szrocie co uleczyło samochodzik
koszty warsztatów 200 funtów co nic nie zrobili poza wymianą czujnika rozrządu....
pozdrawiam............
[ Dodano: Sob Lis 19, 2011 18:26 ]
no byłem i odczytałem kody mruga wtedy kontrolka serwisowa podając ilością błyśnięć
piszę ile razy mi mrugneła i przerwy
10 1 1 10 i dłuższa przerwa
10 1 10 10 i przerwa
10 1 3 9 przerwa
1 4 4 4 przerwa
10 1 7 10
10 4 7 1
[ Dodano: Sob Lis 19, 2011 18:28 ]
kupiłem już przepływkę i ją podepnę tylko niewiem czy trzeba wcześniej skasować kody czy odrazu ją dawać
[ Dodano: Nie Lis 20, 2011 17:35 ]
witam panowie , koniec moich poszukiwań i bez sensownych i kosztownych napraw w warsztatach sam ją uleczyłem oczywiście z waszą pomocną wiedzą, dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi...po odczytaniu ostatnio błędów metodą gaz , hamulec
diagnozą był .........przepływomierz powietrza plus przetarty kabelek od czujnika temperatury
oleju który znajduje się z przodu silnika a kabelek idzie pod osłoną silnika i tam się przetarł
zośka jeżdzi jak należy obroty nie szaleją kontrolka samochodu z kluczykiem nie pojawia się
a ja pozbyłem się kłopotu mam nadzieje że nie przedwcześnie
koszt przepływki 10funtów na szrocie co uleczyło samochodzik
koszty warsztatów 200 funtów co nic nie zrobili poza wymianą czujnika rozrządu....
pozdrawiam............
witam wszystkich, mam zośke 1.8 16v z 2001 r jak mogę w niej odczytać błedy bez jeżdzenia do mechaników
[ Dodano: Nie Lis 20, 2011 19:42 ]
i jeszcze jedno pytanie do użytkowników zagazowanych aut , czy da sie jeździć takim autem bezproblemowo? mam gaz od roku a problemów masa , kiedyś miałem gaz w kadecie i astrze to przez 10 lat tylko filtry wymieniałem , a teraz to nawet sterownik musiałem wymienić nie mówiąc już o cewce, sondzie i przepływce
[ Dodano: Nie Lis 20, 2011 19:42 ]
i jeszcze jedno pytanie do użytkowników zagazowanych aut , czy da sie jeździć takim autem bezproblemowo? mam gaz od roku a problemów masa , kiedyś miałem gaz w kadecie i astrze to przez 10 lat tylko filtry wymieniałem , a teraz to nawet sterownik musiałem wymienić nie mówiąc już o cewce, sondzie i przepływce
To nie wina gazu. Zafira , wg. mnie jest dość mocno awaryjnym autem. Samą cewkę wymieniałem dwa razy...jar71ek pisze:witam wszystkich, mam zośke 1.8 16v z 2001 r jak mogę w niej odczytać błedy bez jeżdzenia do mechaników
[ Dodano: Nie Lis 20, 2011 19:42 ]
i jeszcze jedno pytanie do użytkowników zagazowanych aut , czy da sie jeździć takim autem bezproblemowo? mam gaz od roku a problemów masa , kiedyś miałem gaz w kadecie i astrze to przez 10 lat tylko filtry wymieniałem , a teraz to nawet sterownik musiałem wymienić nie mówiąc już o cewce, sondzie i przepływce
Ostatnio nie było miesiąca abym w auto nie wkładał 300 - 400 zł...
Na szczęście zafiry już nie mam z czego bardzo się cieszę.
Sprzedaj zośkę , pozbędziesz się kłopotów. Gdybym swoją sprzedał rok temu , byłbym bogatszy o co najmniej 2,5 tyś złotych ...
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
Rozrząd , sprzęgło , klocki tył , świece 3- elektrodowe, olej , chłodnica klimy , silniczek klapki wew. obiegu ...
Policz sobie ile to mogło kosztować.
Poza tym musiałem wyjmować bak bo pękł przewód paliwowy , roboty na pół dnia.
Sprzedałem bo już miałem dość problemów.
Nie było miesiąca żeby się coś nie popsuło.
Naprawdę miałem dość tego auta.
Policz sobie ile to mogło kosztować.
Poza tym musiałem wyjmować bak bo pękł przewód paliwowy , roboty na pół dnia.
Sprzedałem bo już miałem dość problemów.
Nie było miesiąca żeby się coś nie popsuło.
Naprawdę miałem dość tego auta.
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
jacek76, skoro tak Ci dopiekł Opel, to co jeszcze robisz na forum chyba anty reklamę tej marki.
jar71ek, jeśli dobrze odczytałeś te kody to ten błąd to P0170
P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
P0170 Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa
P0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata
jar71ek, jeśli dobrze odczytałeś te kody to ten błąd to P0170
P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
P0170 Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa
P0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata