Problemy związane z pompą wtryskową

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Woytas

#226 Post autor: Woytas »

Jaymzarf, z tego co wyczytałem, takie ucho holownicze, może pasować od corsy, vectry, rozejrzyj się po sąsiadach ;)

Awatar użytkownika
Jaymzarf
Mieszkaniec
Posty: 418
Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Model:
Kontakt:

#227 Post autor: Jaymzarf »

Opli u mnie na lekarstwo... Jest Corsa ale stara i ma wspawane ucho... Jak nie znajdę to jadę jutro do ASO kupić...zawsze się przyda... Sądzę, że nie będzie droższy niż jakieś 50zł
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Obrazek

radziko
Bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:52
Imię: Radek
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Opel Zafira B 1.8
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:

#228 Post autor: radziko »

Od Astry również pasuje na 100%

boogoo

#229 Post autor: boogoo »

Tak pasuje od astryII bo ja mam,a ty Jaymzarf, zobacz na szrocie-ja tam kupowałem za 15zł.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#230 Post autor: Harry200 »

Od Astry Vectry i Corsy ,na Allegro oryginały są po 30 zł to w serwisie może tak jak piszesz.

Awatar użytkownika
Jaymzarf
Mieszkaniec
Posty: 418
Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Model:
Kontakt:

#231 Post autor: Jaymzarf »

Jak tylko będę mógł zabrać służbowego, to pojeżdżę po szrocikach. Dzięki wszystkim za podpowiedzi z jakich może pasować.

PS: Jeśli ktoś by chciał dokładną instrukcję opisującą zasadę działania pompy VP44 (obydwie wersje) to siedzi tutaj + inne rzeczy : Chomik Zafira
Pass: ZKP
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Obrazek

olo018

#232 Post autor: olo018 »

Dzoniłeś do Dąbrowy? może mają urlop,zadzwoń ,próbuj ,oni są na prawdę dobrzy. :piwo:

Awatar użytkownika
Jaymzarf
Mieszkaniec
Posty: 418
Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Model:
Kontakt:

#233 Post autor: Jaymzarf »

olo018, dzwoniłem i rozmawiałem z gościem. Robi tylko elektronikę w tych pompach. Nie jest za bardzo obeznany w temacie bo nawet nie wie, że jest możliwość fabrycznej regeneracji tego modelu.

Mało tego, kontaktowałem się w sprawie regeneracji/naprawy z centralą Bosch'a w Warszawie i w odpowiedzi usłyszałem, że Bosch udostępnił już technologię naprawy oraz części do tych pomp wybranym serwisom w Polsce, między innymi jeden z nich jest w Piekarach i tam właśnie za kilkanaście minut Zosia zostanie zabrana na lawecie.

Pisałem o tym wcześniej, że jest możliwość naprawy. Koszta w moim przypadku to około 1000zł. Chyba, że korpus pompy jest uszkodzony to wtedy....

Co do naprawy samego sterownika - chyba, że ktoś chce zrobić i pozbyć się auta a problem zostawić przyszłemu właścicielowi. Taka reanimacja jest mało skuteczna bo usuwa tylko końcową usterkę bez usunięcia przyczyny. Pompa prędzej czy później zatrze się całkowicie.
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Obrazek

olo018

#234 Post autor: olo018 »

No nie wiem ja kupiłem pompę od niego nową i autko działa :)

Awatar użytkownika
Jaymzarf
Mieszkaniec
Posty: 418
Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Model:
Kontakt:

#235 Post autor: Jaymzarf »

olo018, a ile dałeś za nową pompę?
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Obrazek

olo018

#236 Post autor: olo018 »

4500 i oddałem starą,ale były problemy z aso opel w Enns ,i goście z Dąbrowy w ramach gwarancji przyjechali 570kilom i zrobili mi na miejscu ;)
Nowa wydaje mi się że to te z Czech ale mam rok gwarancji .

Awatar użytkownika
Jaymzarf
Mieszkaniec
Posty: 418
Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Model:
Kontakt:

#237 Post autor: Jaymzarf »

Te z Czech są pełnowartościowymi maszynkami po wymianie praktycznie wszystkich ruchomych elementów mechanicznych. Właśnie jestem po rozmowie z pompiarzem. Cena taka sama. 6500 za pompę - 2000 w tym jest kaucja którą zwracają za używkę do regeneracji. Tylko jest problem z gwarancją - mój pompiarz zgłosił 3 pompy na gwarancji - wszystkie odrzucono bo - winne paliwo w/g Bosch'a.
Na razie jednak chcę pójść po kosztach - chociaż to jest może błędna droga, ale kto wie...
Jeśli to nie zadziała to się zastanowię nad większą inwestycją. Jutro popołudniu zapadnie wyrok, tak więc trzymajcie kciuki koledzy ;)
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Obrazek

qlczyk

#238 Post autor: qlczyk »

Jest szansa że ceny tych pomp spadną ew.regeneracja będzie bardziej dostępna?Pisałeś coś wcześniej o roku 2015.Za jakieś 2-3 lata cena pompy przekroczy wartość samochodu!!!
(Ja mam astre która jest warta może ze 13000)
Czyli te pompy za 4500 to jednak pompy regenerowane.Jeśli w ASO chcą za pompę ok. 10000 to raczej za faktycznie nową i nie można ich posądzać o wysoką marże.
Trzymam kciuki

Awatar użytkownika
Jaymzarf
Mieszkaniec
Posty: 418
Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Model:
Kontakt:

#239 Post autor: Jaymzarf »

W ASO ceny są następujące:

12300 - fabrycznie nowa pompa + robocizna, prgramowanie itp razem około 13500

8600 - regenerowana w Czechach + robocizna ... - razem około 9800

Ceny na zewnątrz - 8500 nowa z fabryki, 6500 regenerowana e Czechach - z gwarancjami z czego przy regenerowanej oddają kaucję 2000 za zwrot uszkodzonej pompy.
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Obrazek

Awatar użytkownika
Mattai
Zafiromaniak
Posty: 786
Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Auto: Zafira
Model: C
Oznaczenie silnika: A20DT
Gender:

#240 Post autor: Mattai »

W Polsce tez regenerują pompy, za przyzwoite pieniądze (~1500PLN)wymieniając wszystko co jest już zużyte, jeden facet wystawia się na portalu aukcyjnym, i daje zrobioną pompę, ponoć ma sprzęt boscha. Miałem kilka dyskusji z takimi specami, przyznam ze fachowa rozmowa. Dość rzeczowe podejście i wszelka chęć pomocy przy celowym komplikowaniu przypadku.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”