Pomocy!!! Ukręcona świeca żarowa
Moderator: Sebu$
Witam
Właśnie moja Zosia ostała się w serwisie i chłopaki wojują z moimi świecami żarowymi... ani jedna nie chciała się wykręcić i musiałem wyrazić zgodę na dalsze próby "jej" wykręcenia tzn. tej już tylko uszkodzonej. Jak się zerwie to już du.. blada tzn. koszty 800 zł + po ok 200 zł za każdą rozwierconą świecę, która nie wyjdzie i się ukręci!!!
Hm a pojechałem wymienić tylko świece a tu takie koszty się szykują :>
Właśnie moja Zosia ostała się w serwisie i chłopaki wojują z moimi świecami żarowymi... ani jedna nie chciała się wykręcić i musiałem wyrazić zgodę na dalsze próby "jej" wykręcenia tzn. tej już tylko uszkodzonej. Jak się zerwie to już du.. blada tzn. koszty 800 zł + po ok 200 zł za każdą rozwierconą świecę, która nie wyjdzie i się ukręci!!!
Hm a pojechałem wymienić tylko świece a tu takie koszty się szykują :>
Witam koledzy
Nic dodać nic ując ale 4 świeczki po dwóch dniach walki z nimi zostały ukręcone
Może to wynikać z tego, iż od 2003 roku świeczki nie były zmieniane
Głowica pojechała do firmy specjalizującej się w rozwiercaniu ukręconych świec :>
Jak już odbiorę autko i rozliczę się to dam znać co i jak zostało naprawione i za ile..... ale już wiem, że tanio nie będzie
Nic dodać nic ując ale 4 świeczki po dwóch dniach walki z nimi zostały ukręcone
Może to wynikać z tego, iż od 2003 roku świeczki nie były zmieniane
Głowica pojechała do firmy specjalizującej się w rozwiercaniu ukręconych świec :>
Jak już odbiorę autko i rozliczę się to dam znać co i jak zostało naprawione i za ile..... ale już wiem, że tanio nie będzie
Witam
Całkowity koszt wymiany 4 świec żarowych (ukręconych oczywiście) = 1700 zł
Marko Serwis w Białej Podlaskiej
1. Robocizna = 400 zł
2. Części = 780 zł
3. Robocizna innej firmy (rozwiercanie, wyjmowanie wtrysków, planowanie) = 520 zł
ad.1 = próba wykręcenia świec ze skutkiem ich ukręcenia, wykręcenie głowicy i zawiezienie jej do innej firmy która dokonała destrukcji starych ukręconych świec, przywiezienie głowicy już bez świec, założenie z 8 różnych uszczelek, zmontowanie tego wszystkiego do kupy, wymiana oleju, filterka oleju i płynu chłodniczego itp. założenie nowych świec itd.
ad. 2 = uszczelka głowicy + uszczelka turbiny + uszczelki kolektorów ssących czy tam wydechowych.... już sam nie wiem bo na FV mam tych uszczelek chyba z 8 4 świece NGK, nowy olej 6,5 l (miesiąc temu wymieniałem u nich to weszło 5,5 l a teraz 6,5 l - mechanik coś tłumaczył się że to temu o litr więcej bo w głowicy po rozkręceniu było trochę i musiał teraz zalać tyle co trzeba ), nowy płyn chłodniczy - chyba ze 5 litrów (mechanior znów coś tłumaczył, że musieli wymienić olej, filtr oleju i płyn chłodniczy bo przy rozkręcaniu głowicy coś tam mogło się do nich dostać i tak na wszelki wypadek wymienili )
Więc uszczelki to jakieś 500 zł a olej, filtr oleju i płyn chłodniczy to jakieś 280 zł
ad. 3 = rozwiercenie 4 urwanych świec z głowicy, wyjęcie 4 wtrysków (((najlepszy hicior to taki że za wyjęcie 4 wtrysków policzyli sobie 150 zł))) planowanie głowicy.
Zofia postawiona na warsztat w poniedziałek a odebrana dopiero w sobotę
KOLEDZY i tu się rodzi moje pytanie: czy uważacie, że wszystko jest ok a może ktoś mnie w trąbkę załadował ??? (nie znam się za bardzo w tej materii mechanicznej) już nie pytam czy przypadkiem nie przepłaciłem bo każdy sobie ceni inaczej za usługi ale pytam czy to aż tyle uszczelek trzeba zmieniać (chyba z osiem), czy to olej, płyn chłodniczy musi być zmieniany??? jak tak to ok... jak nie to też już musi być ok
Całkowity koszt wymiany 4 świec żarowych (ukręconych oczywiście) = 1700 zł
Marko Serwis w Białej Podlaskiej
1. Robocizna = 400 zł
2. Części = 780 zł
3. Robocizna innej firmy (rozwiercanie, wyjmowanie wtrysków, planowanie) = 520 zł
ad.1 = próba wykręcenia świec ze skutkiem ich ukręcenia, wykręcenie głowicy i zawiezienie jej do innej firmy która dokonała destrukcji starych ukręconych świec, przywiezienie głowicy już bez świec, założenie z 8 różnych uszczelek, zmontowanie tego wszystkiego do kupy, wymiana oleju, filterka oleju i płynu chłodniczego itp. założenie nowych świec itd.
ad. 2 = uszczelka głowicy + uszczelka turbiny + uszczelki kolektorów ssących czy tam wydechowych.... już sam nie wiem bo na FV mam tych uszczelek chyba z 8 4 świece NGK, nowy olej 6,5 l (miesiąc temu wymieniałem u nich to weszło 5,5 l a teraz 6,5 l - mechanik coś tłumaczył się że to temu o litr więcej bo w głowicy po rozkręceniu było trochę i musiał teraz zalać tyle co trzeba ), nowy płyn chłodniczy - chyba ze 5 litrów (mechanior znów coś tłumaczył, że musieli wymienić olej, filtr oleju i płyn chłodniczy bo przy rozkręcaniu głowicy coś tam mogło się do nich dostać i tak na wszelki wypadek wymienili )
Więc uszczelki to jakieś 500 zł a olej, filtr oleju i płyn chłodniczy to jakieś 280 zł
ad. 3 = rozwiercenie 4 urwanych świec z głowicy, wyjęcie 4 wtrysków (((najlepszy hicior to taki że za wyjęcie 4 wtrysków policzyli sobie 150 zł))) planowanie głowicy.
Zofia postawiona na warsztat w poniedziałek a odebrana dopiero w sobotę
KOLEDZY i tu się rodzi moje pytanie: czy uważacie, że wszystko jest ok a może ktoś mnie w trąbkę załadował ??? (nie znam się za bardzo w tej materii mechanicznej) już nie pytam czy przypadkiem nie przepłaciłem bo każdy sobie ceni inaczej za usługi ale pytam czy to aż tyle uszczelek trzeba zmieniać (chyba z osiem), czy to olej, płyn chłodniczy musi być zmieniany??? jak tak to ok... jak nie to też już musi być ok
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2531
- Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
- Imię: Henryk
- Lokalizacja: Raszyn
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Jak ze zdjęciem głowicy to trochę ale nie za dużo przepłaciłeś,są warsztaty które ukręcone świece wykręcają bez demontażu głowicy a to już koszt najwyżej połowę Twojego.Odnośnie oleju to jeżeli głowica jest demontowana to do oleju dostaje się płyn chłodniczy ,dlatego olej albo wcześniej się spuszcza i zalewa po naprawie z powrotem albo wymienia na koniec na nowy,co do płynu to można go spuścić i zalać z powrotem uzupełniając do właściwego poziomu..W serwisach a w szczególności autoryzowanych olej i płyn wymienia się w takich przypadkach na nowy..
W mojej Zofii problem rozwiązałem w http://urwana-swieca-zarowa.com.pl/kontakt.php.
Polecam wszystkim bo chłopaki wiedzą co robią. U mnie 100% sukces a miałem urwane 2 świeczki
44-321 Marklowice, ul.Wyzwolenia 8A
TEL: 32 454 31 62
Polecam wszystkim bo chłopaki wiedzą co robią. U mnie 100% sukces a miałem urwane 2 świeczki
44-321 Marklowice, ul.Wyzwolenia 8A
TEL: 32 454 31 62
Witam, służę pomocą przy wykręcaniu urwanych świec żarowych w Lublinie (bez zdejmowania głowicy), w razie pytań piszcie na cubuss83@wp.pl
- timi68
- Zafiromaniak
- Posty: 794
- Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
- Model: II
- Oznaczenie silnika: D5-2.4
- Gender:
Przeczytałem uważnie temat, ponieważ u mnie nie chce się wykręcić żadna świeca.
Mam w zwiąsku z tym pytanie, czy w ASO przy wykręcaniu świec, ryzyko urwania świecy biorą na siebie ?
Mam w zwiąsku z tym pytanie, czy w ASO przy wykręcaniu świec, ryzyko urwania świecy biorą na siebie ?