u mnie chyba tego jeszcze nie ma ,radio głośniej i ruradarkp1 pisze:U mnie ostatnio jest słychać gwizd sprężarki w kabinie (ledwo słyszalny). Wcześniej nie bylo tego.
Silnik 2,0 DTI - kopci na czarno, biało, szaro - przyczyny?
Moderator: Sebu$
to działagwizdenson pisze:radio głośniej i rura
Oleju napewno nie ciągnie. Sprawdziłem. tyle ile bylo 2 miechy temu jest i teraz.
Mnie bardziej męczy dymienie. Nierowna praca to tylko pierwsza minuta( i tylko jak stoi na jałowym. z drugiej strony w instrukcji jak byk naisane zeby zimnego na jałowym nie trzymac ) , a pozniej juz jest ok.
Narazie nic nie robię. Zobaczę jak się sytuacja rozwinie
Ja też nic nie robię mam to w d... .Jeździ i gra to najważniejsze,jak zacznie się rozpadać to pomyślę.U mnie też to dymienie,ale jak już pisałem mnie nie przeszkadza zostaje za mną.Trudno niech nie trzymają się tak blisko jak wyginam podłogę.Ale jakby coś się zmieniło to napiszę.I gitara jak mówi Ferdek.
Ja nie moglem odpalić auta. Pisałem w innym wątku, że ładowałem aku bo myslalem ze padlo. Po ładowaniu nadal nie moglem zapalic. Rozrusznik kręcił.
Przyszedł mechanik odpiął rurę od egr i od turbo od razu ruszył.... cos dławiło silnik....
Masakra.
Turbo regenerowane z gwara 800.
Nie wiem jakie są koszty katalizatora( bądź czyszczenia....)
Jutro idę wysłuchać wyrok do końca....
Przyszedł mechanik odpiął rurę od egr i od turbo od razu ruszył.... cos dławiło silnik....
Masakra.
Turbo regenerowane z gwara 800.
Nie wiem jakie są koszty katalizatora( bądź czyszczenia....)
Jutro idę wysłuchać wyrok do końca....
Wiesz co Malinek a czy to pewny mechanior?Bo jakby odpiął tobie tylko wtyczę do EGR to napewno też byś odpalił.miałem już to co ty właśnie przy powieszeniu się EGR.Ale ty masz po regeneracji.A może warto sprawdzić?Wydasz się na turbo i dalej będzie d..pa to sie spienisz ostro.Ale przy okazji naprawy turbo mechanik poprawi EGR i zapłacisz za wszystko.Bo turbo zawsze przed padnięciem daje objawy.A jakby rozsypało ci sie raptownie to wciągnie olej.Ale u ciebie nic takiego nie było.Więc co?Ale i tak czekam na informacje jak dalej sie to u ciebie potoczy.Pozdrawiam i dużo cierpliwości
A i masz rację
Dziś byłe po auto.
Turbo żyje, zawiesił się EGR(nie wiadomo dlaczego, wyczyszczony nasmarowany, zregenerowany. pono c musi sie dotrzec..... )
Mechanior pewny.
Rozebrał turbo, katalizator, naszczesciie sprawdził tez EGR.
Turbo, ciągnie trochę olej, czas naprawy się zbliża, ale jeszcze nie teraz
Dziś byłe po auto.
Turbo żyje, zawiesił się EGR(nie wiadomo dlaczego, wyczyszczony nasmarowany, zregenerowany. pono c musi sie dotrzec..... )
Mechanior pewny.
Rozebrał turbo, katalizator, naszczesciie sprawdził tez EGR.
Turbo, ciągnie trochę olej, czas naprawy się zbliża, ale jeszcze nie teraz
Witam zafirkowiczów .Mam problem ,gdy odpalam zafirke jak jest zimny silnik np.po nocy w garazu to po kilkusekundowym krenceniu zakopci białym dymem.Co moze byc przyczyna maił moze ktos takie objawy????
dzieki
dzieki
jest ok. przy odpaleniu pompa daje trochę większą dawkę paliwa, część się nie spala i wylatuje jako dymek do tego dojdzie chłodniejsza noc. możesz to porównać do tego że jak wyjdziesz na dwór jak jest zimno i chuchniesz to z buzi poleci Ci para i co nie lecisz do lekarza żeby się spytać czy wszystko ok więc nie ma się co martwić na zapas ale duży plus za wnikliwe obserwowanie autka - to gwarantuje że nie raz nie dwa wykryjesz jakąś usterkę wcześniej niż Ci coś się kompletnie rozsypie jakby dymił przez dłuższy czas po odpaleniu lub przy jeździe i dodawaniu gazu to już może być gorzej, ale jeśli to krótko trwały incydent przy odpaleniu to jest ok jak to mówią życiewendi1 pisze:to po kilkusekundowym krenceniu zakopci białym dymem