Problemy związane z pompą wtryskową
Moderator: Sebu$
moja zafirka nie gaśnie problem polega na tym że zazwyczaj do 120km/h jedzie niby normalnie i koniec prędkość spada do 100km/h lekko puszczam gaz wraca do normy znów sie rozpędża i historia się powtarza będę próbował jeszcze raz robić pompe.dziax pisze:U mnie mechanik usunął całkowicie zawór zwrotny oraz wymienił filtr paliwa i problemy z gaśnięciem się nie pojawiają. Pierwszy raz od dawna leciałem ponad 130 . Postaram się też dowiedzieć czy nie zrobił czegoś jeszcze.
morze coś w sterowniku?
Witam widze że temat pomp jest na czasie. Dopadło to i mnie podczas zatrzymania się przed przejazdem kolejowym Zafira zgasła i koniec. Nie chciała odpalić. Kręci szarpie ja ale nic. Do tego troche kopci na czarno. Odstawiłem do mechanika stwierdził na 99% pompe... rocznik 2003 2.2 dti 125km. I chciałem zapytać co z takim fantem robić. Widziałem że kolega poszukiwał koło Kielc ja również w tych rejonach a jeżeli nie to jakieś sprawdzone miejsce. Dzięki z góry za pomoc.
Witam wszystkich i prosze o pomoc. Od kilku dni przypadkowo zostalem posiadaczem zafiry 2.0dti 2001 rok. Mieszkam w uk. Tydzien temu przyjechala do mnie rodzina ta zafira. Niestety zepsuli silnik nalewajac benzyny zamiast ropy. Pozatym sam w sobie byl na dodarciu bo wylalem okolo 150 ml oleju ze zbiorniczka wyrownawczego. Mie zastanawialem sie dlugo i kupilem za grosze jezdzaca vectre z tym samym silnikiem. Aktualnie silnik przelozony. Przelozone zostalo wszystko oprocz elektroniki. Od razu nastal problem bo autko ku mojemu zdziwieniu nie odpala wogole. Prosze o pomoc,porady. Pasek zmieniony, filtr oleju paliwa zmieniony, olej zmieniony. Czy pompa paliwa powinna byc przeprogramowana na moj ecu? Czy nie, czy zapowietrzenie to moze byc problem? Nadmieniam ze krecilismy go przez 2 akumulatory czasu + starter w sprayu i nic nawet nie zakaszlał(samodzielnie) prosze o pomoc.
CZy wymiana pompy na uzywana wiaze sie z koniecznoscia zaprogramowania jej pod moj ecu?
Pompa jednowtykowa.
Proszę nie dublować postów w różnych tematach. - Rybka
CZy wymiana pompy na uzywana wiaze sie z koniecznoscia zaprogramowania jej pod moj ecu?
Pompa jednowtykowa.
Proszę nie dublować postów w różnych tematach. - Rybka
Ostatnio zmieniony 13 sie 2014, 18:06 przez Kszakulec, łącznie zmieniany 2 razy.
mam zoske 2.0 nie pali na ciepłym silniku... wywala błąd P0606 jest to blad sterownika pompy... mam pytanie czy to jest blad tylko elektorniki i wymiana tranzystora lub procesora wystarczy... czy może zatarte sa tłoczki samej pompy- usterka mechaniczna... poradźcie może tez do kogo mam ja wysłać żeby dobrze naprawił usterkę
- Luko
- Mieszkaniec
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 lip 2013, 01:03
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira B 1.8
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Piotr, gdzie regenerowałeś pompę?powerman30 pisze:ja swoją pompę wysłałem do regeneracji okazało się że sterownik padł,błąd p1345 koszt 2500zł
Moja Zafira
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
- Luko
- Mieszkaniec
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 lip 2013, 01:03
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira B 1.8
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Nie mogę już edytować posta, więc problem opisuję w nowym.
Pompa po regeneracji mechanicznej, na stole probierczym działa i podaje paliwo. Po zamontowaniu do auta pompa nie podaje paliwa. Błędów na komputerze żadnych nie pokazuje, kręci ale nie odpala, paliwo na pompę podawane bezpośrednio z bańki poprzez ręczną pompkę (gruszkę), wywala je przez przelew z pompy, nie idzie na wtryski. Co może być przyczyną?
Edit: Dojście do pompy odpowietrzone dobrze, wyjście tez odpowietrzane poprzez luzowanie przewodów na wtryskach i paliwo nie idzie. Czy może to być kwestia jeszcze gdzieś "lewego" powietrza czy może jakiś zawór w pompie nie działa ? Kodów błędów brak, ani na op-comie ani na KTS nie pokazuje nic zupełnie.
Na plaku też nie odpala...
Pompa po regeneracji mechanicznej, na stole probierczym działa i podaje paliwo. Po zamontowaniu do auta pompa nie podaje paliwa. Błędów na komputerze żadnych nie pokazuje, kręci ale nie odpala, paliwo na pompę podawane bezpośrednio z bańki poprzez ręczną pompkę (gruszkę), wywala je przez przelew z pompy, nie idzie na wtryski. Co może być przyczyną?
Edit: Dojście do pompy odpowietrzone dobrze, wyjście tez odpowietrzane poprzez luzowanie przewodów na wtryskach i paliwo nie idzie. Czy może to być kwestia jeszcze gdzieś "lewego" powietrza czy może jakiś zawór w pompie nie działa ? Kodów błędów brak, ani na op-comie ani na KTS nie pokazuje nic zupełnie.
Na plaku też nie odpala...
Moja Zafira
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
Witam
Poszukuję informacji gdzie w świętokrzyskim można naprawić pompę wtryskową vp44 psg16.
Problem z Zafirką jest taki:
1. Przy pierwszym porannym odpaleniu zachowuje się jakby była zapowietrzona tzn. przez ok.10-20 sek nie reaguje na pedał przyspieszenia( nie wychodzi na obroty) potem to ustępuje i wszystko jest ok.
2. po przejechaniu kilku km (2-5) i zgaszeniu bardzo ciężko pali trzeba długo kręcić a po zapaleniu dużo dymu z rury
3. potem jak się rozgrzeje pali już normalnie
proszę o sugestje
Poszukuję informacji gdzie w świętokrzyskim można naprawić pompę wtryskową vp44 psg16.
Problem z Zafirką jest taki:
1. Przy pierwszym porannym odpaleniu zachowuje się jakby była zapowietrzona tzn. przez ok.10-20 sek nie reaguje na pedał przyspieszenia( nie wychodzi na obroty) potem to ustępuje i wszystko jest ok.
2. po przejechaniu kilku km (2-5) i zgaszeniu bardzo ciężko pali trzeba długo kręcić a po zapaleniu dużo dymu z rury
3. potem jak się rozgrzeje pali już normalnie
proszę o sugestje
- Luko
- Mieszkaniec
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 lip 2013, 01:03
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira B 1.8
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Ja po przebojach w Krakowie dziś zabieram auto do Rzemienia pod Mielcem - tam gdzie już kilka osób polecało ten warsztat.(Auto-krak)
Jak coś to tel do nich: 667 786 801 Zbigniew
Jak coś to tel do nich: 667 786 801 Zbigniew
Moja Zafira
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
- Luko
- Mieszkaniec
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 lip 2013, 01:03
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira B 1.8
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Po wizycie w Rzemieniu wszystko ok, auto zasuwa jak nowe. Koszty spore, bo od razu wymienione zostały trawersy pod wtryskami, czyszczony bak i obudowa filtra paliwa (przez 10 lat eksploatacji auta nazbierało się sporo syfu).
Jako klubowicz dostałem zniżkę i kilka gadżetów Szczerze polecam, profesjonalne podejście do tematu, szybka i solidna robota, jestem bardzo zadowolony.
Jako klubowicz dostałem zniżkę i kilka gadżetów Szczerze polecam, profesjonalne podejście do tematu, szybka i solidna robota, jestem bardzo zadowolony.
Moja Zafira
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
- Luko
- Mieszkaniec
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 lip 2013, 01:03
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira B 1.8
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Już mówię:
Pompa z programowaniem, czyszczenie baku i przewodów paliwowych(z dolewką świeżego paliwa ok 10L), czyszczenie obudowy filtra paliwa + nowy filtr, wymiana trawersów pod wtryskiwaczami oraz przelewów oraz wymiany potrzebnych uszczelek 3350zł. Zniżkę jako klubowicz dostałem 50zł + gadżety firmowe. Gwarancja 6 miesięcy bez limitu przebiegu.
Wiem, że drogo, ale skutecznie i szybko.
Pompa z programowaniem, czyszczenie baku i przewodów paliwowych(z dolewką świeżego paliwa ok 10L), czyszczenie obudowy filtra paliwa + nowy filtr, wymiana trawersów pod wtryskiwaczami oraz przelewów oraz wymiany potrzebnych uszczelek 3350zł. Zniżkę jako klubowicz dostałem 50zł + gadżety firmowe. Gwarancja 6 miesięcy bez limitu przebiegu.
Wiem, że drogo, ale skutecznie i szybko.
Moja Zafira
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest niewielu, ale są tak sprytnie porozstawiani, że spotykasz ich na każdym kroku...