Wymiana cewki zapłonowej
Moderator: Sebu$
czyli wynika z tego ze jezeli kupujesz cewke-zamiennik,licz sie z problemami na cylindrach :>
wynik prosty-lepiej wypatosic 300 zl niz kupic cos za 70 zl...
piszę bo taka wymiana przede mna-nie wiem jeszcze kiedy-mechanik kazal jezdzic az do sypania sie całkiem-na razie zdarza się że szarpnie kiedy(wtedy wywala check engine-który gasnie za jakies 20 km sam),a poza tym wszystko gra
wynik prosty-lepiej wypatosic 300 zl niz kupic cos za 70 zl...
piszę bo taka wymiana przede mna-nie wiem jeszcze kiedy-mechanik kazal jezdzic az do sypania sie całkiem-na razie zdarza się że szarpnie kiedy(wtedy wywala check engine-który gasnie za jakies 20 km sam),a poza tym wszystko gra
Witam
Reklamacja została uwzględniona, kupiłem drugą cewkę ( Delphi za 400 zł)
Założyłem, przejechałem jakieś 5 km i znowu to samo ( może pamiętał błąd )
Zamieniłem świece miejscami ( 3 Z 4 )
Wyczyściłem kostkę łączącą cewkę.
Przejechałem jakieś 40 km i wszystko ok.
O co chodzi???
Zobaczymy co będzie, jeżeli dalej będzie wyskakiwał błąd zamierzam:
1. Zamianę miejscami wtryskiwaczy
2. Regeneracja sterownika.
Może macie jeszcze jakieś sugestie ? a może po prostu miałem zasyfioną kostkę
Reklamacja została uwzględniona, kupiłem drugą cewkę ( Delphi za 400 zł)
Założyłem, przejechałem jakieś 5 km i znowu to samo ( może pamiętał błąd )
Zamieniłem świece miejscami ( 3 Z 4 )
Wyczyściłem kostkę łączącą cewkę.
Przejechałem jakieś 40 km i wszystko ok.
O co chodzi???
Zobaczymy co będzie, jeżeli dalej będzie wyskakiwał błąd zamierzam:
1. Zamianę miejscami wtryskiwaczy
2. Regeneracja sterownika.
Może macie jeszcze jakieś sugestie ? a może po prostu miałem zasyfioną kostkę
radzę zmienić mechanika :> jeśli radzi żeby jeździć do momentu kiedy cewka "zdechnie"..kibic997 pisze:czyli wynika z tego ze jezeli kupujesz cewke-zamiennik,licz sie z problemami na cylindrach :>
wynik prosty-lepiej wypatosic 300 zl niz kupic cos za 70 zl...
piszę bo taka wymiana przede mna-nie wiem jeszcze kiedy-mechanik kazal jezdzic az do sypania sie całkiem-na razie zdarza się że szarpnie kiedy(wtedy wywala check engine-który gasnie za jakies 20 km sam),a poza tym wszystko gra
Witam
Testów ciąg dalszy:
Po odpaleniu przejechałem około 8 km - błąd - (wypadanie zapłonu n a trzecim cylindrze ),
wykasowałem, następne 100 km bez żadnych problemów.
Auto stało 7 godzin.
Po odpaleniu analogiczna sytuacja - 8 km błąd - wykasowanie - 100 km bez problemów.
1 . Myślicie że może być posadzony wtryskiwacz ???
2 . Gdzie szukać przyczyny???
3 . Sterownik silnika ???
Generalnie błąd wywala raczej na zimnym silniku i mam wrażenie że jak jest zimny to jakiś taki żwawszy ( na co dzień jeżdżę dieslem, Zofia to auto żony)
Może dlatego wydaje mi się jakiś taki zamulony.
Testów ciąg dalszy:
Po odpaleniu przejechałem około 8 km - błąd - (wypadanie zapłonu n a trzecim cylindrze ),
wykasowałem, następne 100 km bez żadnych problemów.
Auto stało 7 godzin.
Po odpaleniu analogiczna sytuacja - 8 km błąd - wykasowanie - 100 km bez problemów.
1 . Myślicie że może być posadzony wtryskiwacz ???
2 . Gdzie szukać przyczyny???
3 . Sterownik silnika ???
Generalnie błąd wywala raczej na zimnym silniku i mam wrażenie że jak jest zimny to jakiś taki żwawszy ( na co dzień jeżdżę dieslem, Zofia to auto żony)
Może dlatego wydaje mi się jakiś taki zamulony.
- Kacperuch
- Zafiromaniak
- Posty: 521
- Rejestracja: 19 mar 2012, 12:15
- Imię: Kacper
- Lokalizacja: Gillingham/UK
- Auto: Skoda
- Model: Octavia2
- Oznaczenie silnika: 19BKC
Zagazowana Twoja Zośka? ja bym jednak jeszcze bawił się z cewką. U mnie też póki, była zimna i zimny silnik szło bez zarzutów. problem pojawiał się dopiero jak dostawała temperatury.zielony11 pisze: Generalnie błąd wywala raczej na zimnym silniku i mam wrażenie że jak jest zimny to jakiś taki żwawszy ( na co dzień jeżdżę dieslem, Zofia to auto żony)
Może dlatego wydaje mi się jakiś taki zamulony.