Brak mocy - 2.0 DTI - 2,2 DTI - diagnoza usterek, błędów

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
gosia

#91 Post autor: gosia »

plomka pisze:Co do cen EGR w UK, to nowy kosztuje od 110 GBP, za 75 dostaniesz wyciągnięty z rozbitego
No jednak nie mogę się zgodzić..ja kupiłam dokładnie za 72.50 GBP i mam na to rachunek z serwisu VAUXHALL ,jest to część nowa oryginalna GM..także jak ktoś dobrze poszuka to znajdzie.... ;)
plomka pisze:problem będzie z przesłaniem do PL
kurier kosztuje 10GBP z dostawą do domu...także luzik ;)

Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#92 Post autor: scaniairizar »

zasadniczo moznaby jeszcze sciagnac kolektor i wyczyścic go dobrze. tak samo zrobic z EGRem.

ja osobiscie co 2 wymiany oleju rozbieram węże od pompy do wtrysków, ściagam kolektor i go czyszcze.

ale biały dym sugeruje o zapowietrzaniu sie układu paliwowego. przeglądnąłbym dobrze wszystkie węże dookoła filtra oraz dookoła pompy. być może sparciały zrzuty z wtryskiwaczy i tam sie leje. a komputer błedów nie wyłapie.

Zrób małego testa (niekonieczine zdrowego dla ukł. paliwowego, ale jedna czy dwie takie próby drastycznie nie wejdą na jego żywotnosć) przed zgaszeniem silnika wieczorem przytrzymaj go tak na 3.5 - 4 tys obr, potem pusc gaz, niech zejdzie do 1000 obr i zgaś jak rano odpali normalnie - przelewy i zrzuty z wtrysków sa przyczyną zapowierzenia.

to tak z mojego doświadczenia Ci moge powiedzieć ;)
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

plomka

#93 Post autor: plomka »

Hmmm, 2006-2008 mieszkałem w UK! Nie znam Polaka, który pozwolił sobie na wizite w Angielskim ASO dowolnego producenta samochodów! Jeśli któryś był to w PL, ewentualnie u Pana Stasia or Johna! Więc stary, please nie wyskakuj mi tu z mitami! Na ebay.co.uk ceny EGRnowych zaczynają się od 110 z + GBP, a Ty twierdzisz że nówkę kupiłeś w ASO za 75, więc po co jest ebay?


jak nie zauważyłeś 'gosia' to kobieta.
Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, 22:06 przez plomka, łącznie zmieniany 1 raz.

boogoo

#94 Post autor: boogoo »

gosia pisze:
plomka pisze:Co do cen EGR w UK, to nowy kosztuje od 110 GBP, za 75 dostaniesz wyciągnięty z rozbitego
No jednak nie mogę się zgodzić..ja kupiłam dokładnie za 72.50 GBP i mam na to rachunek z serwisu VAUXHALL ,jest to część nowa oryginalna GM..także jak ktoś dobrze poszuka to znajdzie.... ;)
plomka pisze:problem będzie z przesłaniem do PL
kurier kosztuje 10GBP z dostawą do domu...także luzik ;)
god blees you 8)

Anony Mous

#95 Post autor: Anony Mous »

Oboje macie rację tylko,że piszecie o dwóch różnych EGR-ach.Gosia do 1.9 a Plomka do 2.0.

plomka

#96 Post autor: plomka »

Przepraszam wszystkich w szczególności [gosie] za wczoraj, jak dzisiaj czytam mojego posta, to sam się sobie dziwie, że coś takiego napisałem.

maniekb

#97 Post autor: maniekb »

scaniairizar dzięki za radę ;) A czy zapowietrzanie może być też przyczyną że samochód nie może wejść w ogóle na obroty? Poprostu na wolnych ok, a jak wcisnę pedał gazu pow. 1,5 tys to zapala się samochód z kluczykiem i można deptać w podłogę i żadnej reakcji, a z rury wali się ten biały dym :? . Już mnie nawet straszyli, że to może być padnięta pompa albo zawór egr. Ale tak na logikę, czy przy walniętej pompie samochód chodził by na wolnych obrotach, a zawór egr jeżeli by był do bani, to by komp wykrył.

gosia

#98 Post autor: gosia »

Nie ma tematu.... ;) Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, 11:01 przez gosia, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#99 Post autor: scaniairizar »

holaholahola :)

wkraczacie na grząski grunt nie związany z tematem ;)
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#100 Post autor: scaniairizar »

pompa zasadniczo klęka w sposób taki, że zgasisz motor i juz go wiecej nie odpalisz.

jeszcze moge Ci nasunąć pomysł wężyków podciśnienia do EGRu i turbiny, być moze przez to łapie te błędy powyzej 1.5 tys obr.

ja osobiście miałem pare razy tak, ze kopcił na biało, nie wkręcał sie na obroty, gdy wygieła się teflonowa podkładka pod pompą paliwa i ciągnął fałszywe powietrze. wtedy też falowały obroty.
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

maniekb

#101 Post autor: maniekb »

Jutro jadę jeszcze raz na kompa, może co wskaże. Jak zrobią to dam znać co to była za usterka

maniekb

#102 Post autor: maniekb »

Jednak Panowie pompa komp wykazał błąd P1220 przestawiacz konta wtrysku, padnięty dół pompy. Mechanik stwierdził że to do złego paliwa i się zatarł jakiś tłoczek. Regeneracja 1600 a całkowity koszt ok 3000zł!!!!!!! :shock: MASAKRA :evil:

kodzak1

#103 Post autor: kodzak1 »

Cześć ja mam ten sam problem ale juz w pszyszłym tygodniu wstawiam do mechanika koszt tak jak mówisz to 3000żł z robocizną jak chcesz podam ci nr tel to się odezwij ja jestem z sochaczewa i mamy ten sam problem jak chcesz to pogadamy Grzegorz
504-036-291 pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku.

Marekww33

#104 Post autor: Marekww33 »

I jak po wymianie EGR wróciło wszystko do normy??

Bo mam podobny problem 2 dni jeździłem na rezerwie aż zaczęła mrugać i w tym samym czasie stwierdziłem to http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1210 przytrafiły mi sie te dwie rzeczy w jednym czasie do jednej usterki.

Marekcanoe

#105 Post autor: Marekcanoe »

Tak... do 2 tyś km... ERG działa ale właśnie dzisiaj odebrałem turbosprężarkę po regeneracji - 850 zł... Masakra... ale mam nadzieję, że to już koniec kłopotów... Dobry warsztat powinien Ci zdiagnozować rodzaj problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”