Strona 1 z 2

Błąd P0300 - Wadliwe działanie obwodu wysokiego ciśnienia

: 27 gru 2011, 15:31
autor: KALI
Witam dziś po połączeniu komp wyskoczył błąd< P0300 wykryto przypadkowe wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach> czy ktoś miał taki przypadek lub ktoś może mi coś więcej na ten temat powiedzieć

: 27 gru 2011, 17:34
autor: Harry200
Twój opis jest do silnika benzynowego ,w 2.0 Dti ten błąd ma takie znaczenie..
P0300 Diagnostyka obwodu wysokiego ciśnienia ,wadliwe działanie

: 27 gru 2011, 18:36
autor: Dziadek13
Tu szukać problemu.
Obrazek

: 29 gru 2011, 17:02
autor: KALI
Dziadek 13 możesz dać jakiś opis do tego rysunku

: 29 gru 2011, 18:43
autor: Dziadek13
Są dwie pompy jedno wtykowa.
Obrazek
I dwu wtykowa.
Obrazek
Jaką masz to tylko ty wiesz.Za małe ciśnienie w pompie to za mało paliwa zatkany filtr paliwa i coś co blokuje jego dopływ do pompy a ona nie może wytworzyć wysokiego ciśnienia.

: 29 gru 2011, 18:48
autor: KALI
Dzięki Dziadek 13 może być coś z filtrem paliwa zbliża mi się czas wymiany oleju i filtrów paliwowy wymienię szybciej

: 29 gru 2011, 19:11
autor: Dziadek13
KALI pisze:Dzięki Dziadek 13 może być coś z filtrem paliwa zbliża mi się czas wymiany oleju i filtrów paliwowy wymienię szybciej
Przyjrzyj sie jeszcze układowi wydechu,i jeszcze jedno czy masz takie objawy np:

Kod: Zaznacz cały

Po zapaleniu pedał w podłogę i obroty idą ładnie do 5tys, ładnie się zachowuje przy zejściu z obrotów. Jednak drugi raz gaz w podłodze i już tylko 3 tys ledwo, czasem trochę więcej, ale czuć że przebiera. Po zejściu z obrotów nie przepala, telepie silnikiem, chodzi tak kulawo 5-15 sek. po czym ok. Ale kolejne "przegazówki" kończą się losowo różnie. Podczas jazdy wszystko ładnie, przyspieszenie dobre,lub nawet zgaśnie. 
Sterownik łapie czasem błędy&#58;
P0300, P0400
Wydatek paliwa do prędkości jazdy, i powietrza nieprawidłowy
Pali na dotyk. Jak się rozgrzeje to właściwie jest już dobrze czasem tylko zgłupieje, ale można powiedzieć że jest ok. Najgorzej gdy zimna. 
A gdy odłączysz turbinę wszystkie złe objawy giną, jest prawidłowo ?.

: 31 gru 2011, 09:43
autor: KALI
jeszcze raz Dziadek 13 za dokładny opis ja tylko pytałem informacyjnie ten kod mam nie aktywny jak narazie auto jeździ ok 2razy jechałem na rezerwie może to było przyczyną tego błedu

: 31 gru 2011, 10:03
autor: Harry200
Niski poziom paliwa może to powodować jak pompa bedzie zasysać czasami powietrze,lepiej z tymi pompami nie jeżdzic z małą ilością paliwa...

: 31 gru 2011, 16:49
autor: krzeszol
wczoraj wyjezdzalem w trase i po 5 km zaczelo "szarpac" silnikiem, spadla moc, zapalila sie kontrolka silnika. podjechalem do mechanika ktory po podlaczeniu do kompa wykryl wlasnie blad P0300. Skasowal go i juz dzis nie mialem problemu z w/w usterka. mechanik nie potrafil jednak okreslic powodu wyskakiwania tego bledu. paliwa pól zbiornika, wymienione wszystkie filtry.

: 31 gru 2011, 17:04
autor: Dziadek13
No żeby zaczeło szarpać silnikiem diesla to musi nastąpić brak paliwa na wtryskach.powód zapowietrzająca sie pompa,zacina sie zawór regulacji dawki.zaśniedziały wtyk na pompie traci sie kontakt.Bo tylko z tych objawów może szarpać silnikiem pisze o dieslu nie o P0300 bo co do tego błędu to mogą być różne przyczyny np p0300 to bardzo prawdopodobne jest zacieranie się popychaczy zaworów a inne nie koniecznie związane z silnikiem,a tak nawiasem napisz w profilu jaki posiadasz silnik będzie łatwiej pisać a nie domyślać sie.

: 31 gru 2011, 17:28
autor: krzeszol
1.6 benzyna 2001.

: 31 gru 2011, 17:47
autor: Dziadek13
To teraz jesteśmy w domu na nic nasze pisanie od razu było tak to i tak info będzie dobre do @KALI.
A u ciebie przyczyn może być więcej np http://opel.auto.com.pl/viewtopic.php?t=33175 post tadeo31

: 31 gru 2011, 21:01
autor: krzeszol
No to niezle. badz teraz madry i wybierz pasujaca do mego przypadku odpowiedz z w/w listy ktora podales. latwiej trafic 5 w totka, ale bede probowal. dzieki dziadek.

[ Dodano: Sob Gru 31, 2011 23:51 ]
wszystkiego naj dla naszych aut w 2012

: 14 kwie 2016, 10:19
autor: Skinerrr
Witam, mam Zafire 2.0 DTI.
Mój problem polega na tym, że na pierwszym i drugim biegu przerywa. Trzeba dać jej w gaz bo inaczej szarpie i nierówno chodzi, gdy chce ją utrzymać na niskich obrotach. Dodatkowo czasem potrafi nieźle zakopcić. Naprawdę nieźle. Nie ma to znaczenia czy silnik zimny czy rozgrzany. Kopci na siwo-niebiesko tak jakby olej brała.
Jest jeszcze jeden mankament, na zimnym silniku, gdy nie jest rozgrzany ma mało mocy. Gaz w podłogę i czekam, czekam, aż się zbierze. Mam wtedy problem ze startem i wyprzedzaniem. Gdy się rozgrzeje to już jest super.

Czy ma to związek z tym błędem P0300 Diagnostyka układu wysokiego ciśnienia? :idea: