Strona 1 z 5
Swiece zarowe - jakie wybrać?
: 24 lut 2009, 08:49
autor: cbm80
Czy ktos mial stycznosc ze swiecami zarowymi Boscha? Jaka jest ich jakosc w porownaniu z Beru.
Musze kupic do swojego 2.2DTI komplet. Niestety okazuje sie, ze sa to nietypowe swiece, bo inne niz do 2.0DTI lub 2.2DTI w innych Oplach. W zwiazku z tym jest bardzo ograniczony wybor. Mam do dyspozycji Beru albo Bosch. Bosch wychodzi troche taniej i moge odebrac osobiscie, stad tez moje pytanie co wybrac.
: 24 lut 2009, 14:08
autor: Maciek
Ja bym brał Beru - wytrzymują ok 150kkm i takie powinieneś mieć od nowości.
Pozdr.
M.
: 23 kwie 2009, 00:27
autor: kava78
NGK
: 22 lis 2009, 18:51
autor: darekharuk
mam iskry i jest ok
: 24 lis 2009, 20:04
autor: waldek33
Również polecam Beru.
: 28 lis 2009, 18:59
autor: ZAKROPIOLO
Witam. Panowie, już nie pamiętam gdzie czytałem o odkręcaniu świec żarowych, jeśli możecie to powiedzcie kiedy odkręcać, czy na zimno, czy na gorąco i dlaczego?
Bardzo poważnie przymierzam się do wymiany świec i nie chcę ukręcić.
Jeśli przeoczyłem gdzieś opis w innym temacie to sorry wielkie.
: 28 lis 2009, 19:28
autor: darkp1
ZAKROPIOLO pisze:Witam. Panowie, już nie pamiętam gdzie czytałem o odkręcaniu świec żarowych, jeśli możecie to powiedzcie kiedy odkręcać, czy na zimno, czy na gorąco i dlaczego?
Bardzo poważnie przymierzam się do wymiany świec i nie chcę ukręcić.
Jeśli przeoczyłem gdzieś opis w innym temacie to sorry wielkie.
Nawadniać parę dni specyfikami typu WD40 i na ciepłym odkręcać.
: 28 lis 2009, 19:49
autor: ZAKROPIOLO
Dlaczego na ciepłym? Wydaj mi się , że głowica duralowa nie rozszerza się tak jak świeca ze stali. Więc chyba na zimnym będzie więcej luzu?
: 28 lis 2009, 20:47
autor: darkp1
Tak czytałem w jednym z tematów. Dlatego że na zimnym świeca może się zapiec.
: 29 lis 2009, 16:40
autor: ZAKROPIOLO
Witam.
No i świeczki wymienione.
Mój przepis:
-polewać tym środkiem przez tydzień codziennie
-dobry klucz z długą nasadką
-trochę cierpliwości
-i nic na siłę
Poszło jak masełko. Usłyszałem tylko klik/trzask/pstryk i po robocie....
: 29 lis 2009, 18:36
autor: lukaszek_0583
a moglibyście zamieścić zdjęcie miejsca gdzie się te świece znajdują? z góry dzięki
: 29 lis 2009, 22:03
autor: Anony Mous
Ten odrdzewiacz,który wkleił Zakropiolo jest mega.Czasami go używam.A świece trzeba odkręcać na zimnym silniku.
Edit;:/Świeczki zaznaczyłem w ramkach
.
: 30 lis 2009, 10:53
autor: ZAKROPIOLO
Aaaaa, i jeszcze jedno, nie zapala się już kontrolka z samochodem i kluczykiem na zimnym silniku. Kiedyś pisałem w innym temacie o tych objawach. Teraz wiem napewno, że to była wina świec.
Pozdrawiam i życzę cierpliwości, to naprawdę popłaca...
: 07 gru 2009, 14:43
autor: milosz219
oddalem auto do wymiany swiec i okazalo sie ze jednej sie nie da wykrecic.Mechanik przed robota powiedzial mi 80 zł za wymiane wszystkich swieczek i kasowanie bledow.czy ta cena powinna wzrosnąc przy takich problemach ze swieca.wydaje mi sie ze to on zapodal kloca i powinien w tych pieniadach to naprawic.jak wy myslicie.?Czy powinienem placic za ewentualne sciagniecie glowicy?
Swiece zarowe
: 07 gru 2009, 15:05
autor: milosz219
Przy wymianie swiec mechanik stwierdzil ze jednej sie nie da wykrecic.Wczesniej nie okrecalem wogole.Pierwsza poszla ok, na drugiej zrobil sie problem.Kreci sie caly czas i nie wychodzi.Przed robota powiedzial mi 80 zł z kasowaniem błedow, czy ewentualne sciagniecie glowicy bede musial pokryc z wlasnej kieszeni.Czy to mechanik w tych pieniadzach powinien zrobic.