Strona 1 z 1

Pompka na przewodzie paliwa

: 05 kwie 2012, 19:16
autor: Sansei
Chyba tutaj to pasuje, nie znalazłem na forum podobnego tematu.

Otóż tak: Dziś odpaliłem, cofnąłem i zgasł....kręci i nic.... okazało się... na przewodzie paliwowym miałem taką pompeczkę, żeby w razie jakiegoś zapowietrzenia podpompować... i niestety ona pękła... trochę paliwa się wylało i zapowietrzenie... zdjąłem pompkę i jakoś połączyłem oba fragmenty przewodu... potem odpowietrzałem niestety kręcąc z przerwami rozrusznikiem, nie umiałem inaczej, na razie pali... ale po świętach do mechanika.... może wymienić cały przewód - do filtra..... albo przynajmniej profesjonalnie połączyć przewody .... nie wiem czy montować ponownie nową pompkę? Czy zostawić przewód? Co myślicie, ma ktoś tym doświadczenie? Macie pompeczki do ręcznego pompowania paliwa jakby co?

W sumie zdarzało się, że jej używałem głównie zimą, ale miałem wcześneij też problemy z rozrusznikiem i ładowaniem. Teraz pięknie pali - znaczy po naprawie rozrusznika i ładowania, od pierwszego strzału..... co robić?

: 05 kwie 2012, 19:26
autor: Harry200
Jak nie ma problemów z odpalaniem to pompkę bym sobie odpuścił,ja u siebie nie mam i przez trzy lata nie miałem powodów aby takową zakładac..

: 05 kwie 2012, 21:23
autor: Sansei
Hmm to teraz połączyć ten przewód jakoś, bo obecnie to nieco prowizorka z wykorzystaniem jednego z łączników co były, czy może w ogóle wymienić, tylko... skąd on właściwie biegnie, jak długi jest itp.?

: 05 kwie 2012, 21:48
autor: Bodek
Popatrz na to:

Obrazek

według Twojego VIN.

: 06 kwie 2012, 16:33
autor: Sansei
I że niby który to przewód? U mnie wygląda jak by to było ..... hmmm może inaczej...

Tak wygląda obecnie moja prowizorka - połączenie przewodu

Obrazek

To jest ogólnie ten przewód

Obrazek

Winowajca

ObrazekObrazekObrazek

Ogólny widok pod maską
Obrazek

No nie bardzo widać, żeby coś takiego było na schemacie.

: 07 kwie 2012, 08:03
autor: podbiel
Ktoś odwalił kaszane. U mnie też jest taka pompeczka tzn fizycznie inna ale u mnie w każdej chwili całe ustrojstwo można wywalić bez szkody dla fabrycznej instalacji. Moim zdaniem dobry patent przy np wymianie filtra paliwa.

: 07 kwie 2012, 08:40
autor: Sansei
Tylko przy wymianie filtra? Mi się zdaje, że kiedyś się częściej zapowietrzał... ale jak wcześniej wspomniałem po kilku naprawach, w tym jednej coś tam przy silniku, niestety nie mogę sobie przypomnieć co to było ale wiem, że i nie ubywa oleju od tamtego czasu itp. jakieś uszczelniacze czy co, po tej naprawie mechanik mówił, że można zdjąć pompeczkę, ale powiedziałem niech profilaktycznie zostanie... ale zaćmienie, nie pamiętam co to było, coś przy wtryskiwaczach? Nie przypomnę sobie.

: 07 kwie 2012, 14:12
autor: atshheif
Sansei pisze:Tylko przy wymianie filtra? Mi się zdaje, że kiedyś się częściej zapowietrzał... ale jak wcześniej wspomniałem po kilku naprawach, w tym jednej coś tam przy silniku, niestety nie mogę sobie przypomnieć co to było ale wiem, że i nie ubywa oleju od tamtego czasu itp. jakieś uszczelniacze czy co, po tej naprawie mechanik mówił, że można zdjąć pompeczkę, ale powiedziałem niech profilaktycznie zostanie... ale zaćmienie, nie pamiętam co to było, coś przy wtryskiwaczach? Nie przypomnę sobie.
byc moze uszczelniacze trawersow,sluszalem iz jest to jedna z 3ch glownych przyczyn zapowietrzania sie ukladu.U mnie pomogla wymiana obudowy filtra paliwa i przelewy (to drugie profilaktycznie)