Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jak w temacie x18xe1 + LPG od kilku dni ciężko odpala na zimnym silniku (po nocy czy po 8h stania na parkingu) Po pierwszym odpaleniu zapala już normalnie. Check się nie pali (zapalał się ale to była wina zbyt niskiego ciśnienia gazu na reduktorze i rozjechanych map gazu) Co to może być ? Od czego zacząć ?
AreBie, obstawiam że z instalacji LPG podczas postoju na skutek jakiejś nieszczelności (reduktor lub wtryski)zchodzi gaz do silnika i autko rano ma pełno gazu w kolektorze(jest poprostu zalane). Pozdro
Problemy z ciężkim odpalaniem znikneły po wizycie u gazownika. Po kilku tygodniach spokoju mam kolejny problem. Zimny silnik po odpaleniu szarpie i dusi się, po kilkuset metrach przechodzi mu. Przy ciepłym problem nie występuje. Szukajka wyrzuca niesamowita ilość tematów, prze wiekszość przebrnołem ale mam mętlik w głowie. EGR? przepustnica? czy cewka? co może powodować takie problemy ?
Egr i przepustnicę pokaże na kompie, cewkę nie zawsze. Walczyłem z tym w asterixie. Wymiana cewki wszystko ok, a po 1 dniu znowu to samo. Okazało się że nowa cewka ma przebicie.
Witam szukałem na forum 3 godziny lecz nie nic nie znalazłem (może nie potrafie) mam mały problem ponieważ czasem podczas ruszania silniik z mojej zośće potrafi zgasnąć (lecz nigdy nie szarpie przy ruszaniu ani przyspieszaniu i gaśnie tylko przy ruszniu ) a gdy już zgaśnie cieżko odpalić. Odpala za drugim razem pierwszym razem kręce z 10 sekund potem 3 sekundy przerwy i znowu kręce około 8 sekund i pomału się rozpala tzn tak jakby każdy cylinder po koleji lecz zawsze za drugim razem. Dodam że lpg zamontowałem tydzień temu a problem występował przed i po zamontowaniu lpg.