Strona 1 z 1

Gaśnie mi Zośka

: 18 cze 2012, 07:27
autor: jastrzaj
Witam, Być może gdzieś na forum znalazłbym odpowiedź na moje pytanie ale będę wdzięczny za pomoc. Mam Zośkę 2003r 1,6v kupiona z Niemiec jakieś 3 mies.temu. Nie wymieniałem w niej nic ani filtrów ani paska. Ostatnio jak jechałem jakieś 20 km poczułem lekkie szarpanie wskaźnik obrotów zaczął skakać i wyłączył mi się silnik. Jechałem na szczęście jakieś 50km/h. Zapaliły się tradycyjne ikonki (silnik, akumulator i pompa). Jak zjechałem na pobocze i go wyłączyłem -poczekałem 2 min i odpaliłem jeszcze raz. Wszystko gra. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ? Proszę o kilka podpowiedzi.

Re: Gaśnie mi Zośka

: 18 cze 2012, 08:54
autor: Maciek
jastrzaj pisze:CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ? Proszę o kilka podpowiedzi.

Nikt nie jest jasnowidzem i bez podłączenia kompa nie wywróży...

: 18 cze 2012, 22:27
autor: sesorek
też tak miałem tydzień temu w trasie....(masakra 1000km z duszą na ramieniu), komp nic nie wykrył moje podejrzenia padły na początku na czujnik położenia wału, ale postanowiłem na wszelki wypadek przyjrzeć się pracy przekaźnika pompy paliwa, zdjąłem plastik i jak auto nie chciało zapalić to maska w górę i patrzyłem czy się załącza, okazało się że to on jest przyczyną problemu nie pykał przy próbie uruchomienia jak mu pomogłem śrubokręcikiem to zapalił od razu, przekaźnik zamówiony.

: 21 cze 2012, 21:59
autor: Kajmanek
bardzo podobny przypadek jak jastrzaj i ja miałem ,okazało się że problemem była cewka 340zł zamiennik

Gasnąca Zośka część 2

: 15 lip 2012, 15:18
autor: jastrzaj
Witam, powtarzam się znowu z czerwca ale problem wcale nie zniknął! Mam Zośka 1,6 benzynka- wymieniłem olej filtr oleju i paliwa no i jeszcze akumulator, przeczyściłem klamry. Dzisiaj jak jechałem jakieś 50 km poczułem lekkie szarpanie wskaźnik obrotów zaczął skakać i wyłączył mi się silnik. Zapaliły się tradycyjne ikonki (silnik, akumulator i pompa). Jak zjechałem na pobocze i go wyłączyłem -poczekałem 2 min i odpaliłem jeszcze raz. Za pierwszym razem kręcił i nie odpalił. Po 2 min zakręciłem jeszcze raz no i ruszył. . CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ? Proszę o kilka podpowiedzi. Na kompie nie pokazało się nic bo sprawdzałem. Doszedłem do postów w których piszecie że może to być przekaźnik pompy lub cewka....aaa jak podłączyłem do kompa to też mi umarł samochód i pokazały się kody C1523 oraz C1550. Napiszcie bo jadę na wakacje we wtorek ..

: 15 lip 2012, 20:01
autor: Harry200
Czy na pewno masz błędy z literką C a nie P na początku, jeżeli P1550 to znaczy- Elektroniczny system operacyjny przepustnicy w trybie awaryjnym P1523 -awaria elektronicznego systemu przepustnicy.

: 15 lip 2012, 21:22
autor: jastrzaj
Jestem na 90% pewien że to błąd C1523 i C1550. Nie wiem gdzie szukać przyczyny, czy mam coś do wymiany czy nie..

[ Dodano: Nie Lip 15, 2012 21:24 ]
"Czy na pewno masz błędy z literką C a nie P na początku, jeżeli P1550 to znaczy- Elektroniczny system operacyjny przepustnicy w trybie awaryjnym P1523 -awaria elektronicznego systemu przepustnicy."

jeżeli to te objawy co należy zrobić?[/i][/u]

[ Dodano: Nie Lip 15, 2012 21:26 ]
gdzie znajdę przekaźnik pracy pompy paliwa? jakieś foto czy opis macie?