Strona 1 z 1

Wolne obroty

: 02 wrz 2012, 10:11
autor: Skasowany użytkownik 9794
WITAM ZAFIROWANYCH JAKIE POWINNY BYĆ WOLE OBROTY POSIADAM ZOSIE 1,8 16V 115KM I LPG Z 1999R.PO URUCHOMIENIU SILNIKA ZIMNEGO OBROTY MAM 500 NIERÓWNA PRACA I NAWET POTRAFI ZGASNĄĆ A JAK SIĘ ROZGRZEJE TO OBROTY 1300 CZY POTRZEBNA REGULACJA. PROSZĘ O POMOC

: 02 wrz 2012, 10:42
autor: Harry200
Te nierówne obroty i zawyżone to na benzynie, na LPG czy na obydwu paliwach..

: 02 wrz 2012, 11:59
autor: Skasowany użytkownik 9794
NA BĘNZYNIE DO 30 STOPNI NASTĘPNIE FALOWANIE A NA GAZIE W MIARĘ RÓWNO INSTALACJA LPG TO TOMASETTO PRZEŁĄCZNIK/CENTRALKA V-TEC

Proszę nie pisać dużymi literami - oznacza to krzyk i nie jest zgodne z Regulaminem :!: - Bodek

: 03 wrz 2012, 17:16
autor: narkaz
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, może masz gdzieś nieszczelność. Dzisiaj robiłem coś przy silniku i przez przypadek zsunął mi się jakiś wężyk podciśnienia przy kolektorze ssącym i silnik kulał jak ta lala, wystraszyłem się że coś narobiłem. Założyłem z powrotem ten wężyk i wszystko w porządku.

: 11 wrz 2012, 18:57
autor: Skasowany użytkownik 9794
:( Sprawdziłem i wszystko ok na paliwie obroty poniżej 500 i gaśnie na gazie trochę lepiej faluje do 1200. na razie ratuje się tym że przestawiłem zawlecz kie linki gazu do oporu a może któryś z kolegów z Warszawy lub okolic ma skaner i mugby mi sprawdzić Zosie. Bo do warsztatów nie mam zaufania parę razy dałem się nabrać i straciłem kasę bardzo proszę o pomoc :(

[ Dodano: Nie Wrz 16, 2012 08:22 ]
Byłem niedawno u mechanika i stwierdził że na 2 tłoku niema ciśnienia odkręcił świece i wkręcił jakiś zegar a później wlał strzykawkom trochę oleju silnikowego i powiedział mi jak ciśnienie się podniesie to pierścionki a jak nieznacznie to zawory i głowica do roboty a koszt tej naprawy to jakieś 2 000zł . Wyszło że zawory do roboty i głowica. A może któryś z kolegów miał podobny problem proszę o poradę.