Ogólnie już kiedyś pisałem na tym forum.
Opisie krótko moja historie:
3miesiace po kupnie poszła uszczelki pod Glowica auto brało ok0,5l oleju na 1000km.zrobilem Glowica dotarłem wszystkie zawory nowe uszczelnicze .
Fakt był taki ze auto jeździło płyn przestał uciekać ,ale za to zaczął brać 1l oleju na 300-500 km.
Po wyjezdzeniu 15 l Oleju ,postanowilem silnik rozebrac ponownie .wyjalem caly I rozebralem .
Stanelo na tym ze zmienilem pierscienie I kolejna uszczelke pod glowice. Odziwo Braine Oleju ustalo calkowicie.
Od Tego czasu zero ileum ponad 6tys I nie dolalem and kropli
Moj problem jest natomiast troche Inny od samego pocztku pukaja zawory,zmienilem pare szklanek,ale nie pomology zbyt wiele.ktos powiedzil ze walki moga byc wytarte ,lub more cisnienie Oleju za male
Wlasne dlatego planowalem zakup drugiej glowicy ,zeby przelozyc the graty tzn.walki I szklanki.
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2012 12:38 ]
Witam.
Moze ktos sie orjetuje czy pompa oleju z silnika z18xe bedzie pasowala do x18e1?
Wyglada tak samo ,ma mocowanie na czujnik.
Moze ktos juz przerabial taki temat ?