Problem z odpalaniem 1,8 ciśnienie paliwa
: 12 paź 2012, 11:44
Nie znalazłem podobnego tematu.
Mój problem objawia się tym że silnik potrzebuje dość długiego kręcenia rozrusznikiem żeby zapalił, sprawdzałem pompę paliwa - sprawna.
Sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej i okazuje się że jak trochę postoi to jest go brak.
Sprawdzałem to mechanicznie odkręcając kapturek z zaworka i wciskając go, po zgaszeniu silnika z zaworu pod ciśnieniem leci paliwo, po postoju nie.
Różnie z tym bywa, raz potrafi mieć problem po pięciu minutach od zgaszenia rozgrzanego silnika a innym razem po kilkugodzinnym postoju zapala od strzała.
Nie doszedłem do tego jak wygląda tutaj kwestia powrotu, sprawdzałem przewody paliwowe, przy silniku nic podejrzanego nie stwierdziłem. Jedynie na końcu podłogi przed wnęką tylnego koła jeden z przewodów jest złamany i przecięty, ale tam z kolei jest sucho.
Może ktoś z was przerabiał podobny problem?
Mój problem objawia się tym że silnik potrzebuje dość długiego kręcenia rozrusznikiem żeby zapalił, sprawdzałem pompę paliwa - sprawna.
Sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej i okazuje się że jak trochę postoi to jest go brak.
Sprawdzałem to mechanicznie odkręcając kapturek z zaworka i wciskając go, po zgaszeniu silnika z zaworu pod ciśnieniem leci paliwo, po postoju nie.
Różnie z tym bywa, raz potrafi mieć problem po pięciu minutach od zgaszenia rozgrzanego silnika a innym razem po kilkugodzinnym postoju zapala od strzała.
Nie doszedłem do tego jak wygląda tutaj kwestia powrotu, sprawdzałem przewody paliwowe, przy silniku nic podejrzanego nie stwierdziłem. Jedynie na końcu podłogi przed wnęką tylnego koła jeden z przewodów jest złamany i przecięty, ale tam z kolei jest sucho.
Może ktoś z was przerabiał podobny problem?