Strona 1 z 1

Błąd P 1106

: 19 gru 2012, 23:43
autor: Pitrula
Witam wszystkich :)
Mam problem z błędem P 1106. Kilka dni temu zainstalowałem zawór upustowy do Z20LET.
Podczas spokojnej jazdy wszystko jest ok, gdy dodam gwałtownie gazu pojawia się kontrolka z kluczykiem i auto traci moc :oops:
Turbo pracuje do pewnego momentu, takie mam odczucie.
Podpinam kompa i błąd udaje się wywalić. Z czym może to być związane?
Z góry dziękuję i pozdrawiam Klubowiczów ;)

: 20 gru 2012, 00:12
autor: Maciek
Sprawdź wężyki podciśnienia idące do turbiny czy gdzieś nie spadły.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/929 ... 04e5b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4cd ... b749d.html

: 20 gru 2012, 00:30
autor: Pitrula
Czy te wężyki powinny mieć jakieś obejmy, bo u mnie ich nie ma i wydaje mi się, że wciśnięte są dość mocno?
Jakie tam występuje ciśnienie?

[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 10:00 ]
Sprawdziłem, wężyki są na swoim miejscu. Rozszczelniło się połączenie na filtrze powietrza, przeczyściłem wtyk od map sensora i mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze :)
Wielkie dzięki za wskazówki :piwo:

: 20 gru 2012, 12:36
autor: Maciek
To super że się udało coś zdziałać :piwo:

: 20 gru 2012, 21:54
autor: Pitrula
Radość nie trwała zbyt długo :/ Znowu wywaliło mi ten błąd,ale po odłączeniu map sensora jest ok, wkręca się na obroty. Czujnik padnięty? Dodam, że nie mam dodatkowych problemów np. z falowaniem pracy silnika. Moje pytanie, to czy można go czyścić i jak to robić. Może jest jakiś sposób diagnozy tego czujnika np. miernikiem elektrycznym?

: 20 gru 2012, 22:13
autor: Harry200
Nie odłaczałbym map sensora, łatwo o przeładowanie silnika..Jak miałbyś dostęp do OC albo innego fejsa to mógłbyś odczytać co ten czujnik Ci pokazuje...

: 21 gru 2012, 09:30
autor: Pitrula
Dzisiaj rano go wykręciłem i mam pytanie czy mogę go wyczyścić np. benzyną i pędzelkiem?
Proszę o radę i dziękuję ;)

: 21 gru 2012, 11:01
autor: Maciek
Ja bym wyczyścił, jeżeli nie pomoże to raczej nie zaszkodzi. Jak jest walnięty to i tak będzie do wymiany (u mnie kiedyś był przepływomierz "walnięty", kupiłem oryginał i nie działał jak trzeba, stary wyczyściłem w benzynie ekstrakcyjnej i działał lepiej jak nowy :D )

: 21 gru 2012, 12:10
autor: Pitrula
A mogę go całego zanurzyć w benzynie?

: 21 gru 2012, 12:22
autor: Maciek
Przepłucz go w benzynie, dobrze wysusz i popsikaj czymś co szybko odparuje, polecam Kontakt IPA plus do elektroniki. Praktycznie do dostania w każdym sklepie elektronicznym, cena ok 12-14 zł/puszkę 300ml, a przydaje się też do innych rzeczy.

Ja bym się pędzelkiem nie bawił, wkładasz czujnik do pojemnika z benzyną, energicznie machasz żeby się przepłukał i gotowe ;)

: 21 gru 2012, 12:25
autor: Pitrula
Dzięki Maciek :piwo:
Idę działać ;)

[ Dodano: Sob Gru 22, 2012 09:18 ]
I znowu d...a wyskoczył :|

[ Dodano: Czw Gru 27, 2012 11:17 ]
Witam.
Już nie mam pomysłu co do tego błędu :oops:
Zaczęło się to dziać po remoncie silnika, mechanik coś poknocił?
Dodam, że turbina była też regenerowana nie dawno. Czy może to być wina źle wyregulowanego West Gate?