Strona 1 z 1
Błąd P 1106
: 19 gru 2012, 23:43
autor: Pitrula
Witam wszystkich
Mam problem z błędem P 1106. Kilka dni temu zainstalowałem zawór upustowy do Z20LET.
Podczas spokojnej jazdy wszystko jest ok, gdy dodam gwałtownie gazu pojawia się kontrolka z kluczykiem i auto traci moc
Turbo pracuje do pewnego momentu, takie mam odczucie.
Podpinam kompa i błąd udaje się wywalić. Z czym może to być związane?
Z góry dziękuję i pozdrawiam Klubowiczów
: 20 gru 2012, 00:12
autor: Maciek
: 20 gru 2012, 00:30
autor: Pitrula
Czy te wężyki powinny mieć jakieś obejmy, bo u mnie ich nie ma i wydaje mi się, że wciśnięte są dość mocno?
Jakie tam występuje ciśnienie?
[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 10:00 ]
Sprawdziłem, wężyki są na swoim miejscu. Rozszczelniło się połączenie na filtrze powietrza, przeczyściłem wtyk od map sensora i mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze
Wielkie dzięki za wskazówki
: 20 gru 2012, 12:36
autor: Maciek
To super że się udało coś zdziałać
: 20 gru 2012, 21:54
autor: Pitrula
Radość nie trwała zbyt długo
Znowu wywaliło mi ten błąd,ale po odłączeniu map sensora jest ok, wkręca się na obroty. Czujnik padnięty? Dodam, że nie mam dodatkowych problemów np. z falowaniem pracy silnika. Moje pytanie, to czy można go czyścić i jak to robić. Może jest jakiś sposób diagnozy tego czujnika np. miernikiem elektrycznym?
: 20 gru 2012, 22:13
autor: Harry200
Nie odłaczałbym map sensora, łatwo o przeładowanie silnika..Jak miałbyś dostęp do OC albo innego fejsa to mógłbyś odczytać co ten czujnik Ci pokazuje...
: 21 gru 2012, 09:30
autor: Pitrula
Dzisiaj rano go wykręciłem i mam pytanie czy mogę go wyczyścić np. benzyną i pędzelkiem?
Proszę o radę i dziękuję
: 21 gru 2012, 11:01
autor: Maciek
Ja bym wyczyścił, jeżeli nie pomoże to raczej nie zaszkodzi. Jak jest walnięty to i tak będzie do wymiany (u mnie kiedyś był przepływomierz "walnięty", kupiłem oryginał i nie działał jak trzeba, stary wyczyściłem w benzynie ekstrakcyjnej i działał lepiej jak nowy
)
: 21 gru 2012, 12:10
autor: Pitrula
A mogę go całego zanurzyć w benzynie?
: 21 gru 2012, 12:22
autor: Maciek
Przepłucz go w benzynie, dobrze wysusz i popsikaj czymś co szybko odparuje, polecam Kontakt IPA plus do elektroniki. Praktycznie do dostania w każdym sklepie elektronicznym, cena ok 12-14 zł/puszkę 300ml, a przydaje się też do innych rzeczy.
Ja bym się pędzelkiem nie bawił, wkładasz czujnik do pojemnika z benzyną, energicznie machasz żeby się przepłukał i gotowe
: 21 gru 2012, 12:25
autor: Pitrula
Dzięki Maciek
Idę działać
[ Dodano: Sob Gru 22, 2012 09:18 ]
I znowu d...a wyskoczył
[ Dodano: Czw Gru 27, 2012 11:17 ]
Witam.
Już nie mam pomysłu co do tego błędu
Zaczęło się to dziać po remoncie silnika, mechanik coś poknocił?
Dodam, że turbina była też regenerowana nie dawno. Czy może to być wina źle wyregulowanego West Gate?