Hej! Nie wiem czy to ma coś wspólnego z wymianą żarówek mijania z przodu...
Po wymianie uruchomiłem auto i zaczęło jakoś dziwnie pracować tak jak by na 3 cylindry... Przy uruchomieniu na moment wskakuje silnik na 2000 obrotów a później nierówno pracuje... Co to może być?? Coś przy wymianie żarówki się zruszyło... ?? Wcisnę gazu np na 1/3 i zamiast trzymać np 3000 obrotów to obroty spadają i rosną...
Jeździłem wcześniej autem i wszystko było ok... Chyba wymiana żarówek nic z tym wspólnego nie ma? Auto pracuje jak na 3 gary (takie moje wrażenie)?? Da się jakoś sprawdzić co to jest? Świece zapłonowe? Coś nie łączy?
P.S. Jeśli chodzi o błędy to wcisnąłem gaz i hamulec na maxa, przekręciłem kluczyk i kontrolka pomarańczowa (za ta z kluczykiem) miga tak: 10 razy, przerwa, 3 razy, przerwa, 3 razy, przerwa, 5 razy...
Czyli jak rozumiem jest to błąd P0335, czyli błąd czujnika położenia wału korbowego... Czy to może być przyczyna?
Silnik to 1.8 16v 125 km
Po wymianie żarówek silnik zaczął dziwnie pracować, nierówno
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 750
- Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
- Imię: Mar
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
Hmm tą górną część obudowy ściągnąłem troszkę... i samą obudową nieco ruszyłem... To może być dobry trop Jutro jak będzie widno do sprawdzę :-)
Szczerze mówiąc 2 raz wymieniam żarówki, wcześniej wymieniałem to było wszystko ok.... Może faktycznie niechcący coś zruszyłem... Mam nadzieję, że znajdę ten wężyk....
AKTUALIZACJA!
Działa!Zsunął się taki wężyk co idzie w okolice kolektora/przepustnicy Auto chodzi jak nowe
Nie znam się na mechanice ale naprawiłem:)
Dzięki lech31 za pomoc :-)
Szczerze mówiąc 2 raz wymieniam żarówki, wcześniej wymieniałem to było wszystko ok.... Może faktycznie niechcący coś zruszyłem... Mam nadzieję, że znajdę ten wężyk....
AKTUALIZACJA!
Działa!Zsunął się taki wężyk co idzie w okolice kolektora/przepustnicy Auto chodzi jak nowe
Nie znam się na mechanice ale naprawiłem:)
Dzięki lech31 za pomoc :-)