Strona 1 z 6
Z20LET remont silnika
: 11 maja 2014, 02:36
autor: hakamo
Witam
stoję przed koniecznością wymiany pierścieni.Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tym zabiegiem to bardzo poproszę o info jakiej firmy pierścienie, szpilki czy panewki byłyby najlepsze.silnik z20let. 192 km
: 12 maja 2014, 22:32
autor: krzysiekłódź
witam ja za tydzień robię to samo części już wiem gdzie kupić tłoki dostępne tylko mahle cena 281 za szt pierścienie mahle albo goetz 105 x 4 szt , uszczelki victor reinz albo erling, uszczelka pod głowicę dostępna w kilku grubościach !! a panewki to po rozebraniu weryfikacja części jakie są potrzebne na pewno głowica do remontu planowanie szlif gniazd zaworowych wymiana prowadnic zaworowych jak jest konieczność i uszczelki zaworowe. jak coś jeszcze chcesz wiedzieć to pisz postaram się podpowiedzieć
: 13 maja 2014, 07:08
autor: gieesiak
krzysiek co wyszło ostatecznie w Twoim silniku?
: 13 maja 2014, 21:41
autor: krzysiekłódź
robiłem pomiar ciśnienia na 3 mam 6.5bar dolewam olej bo auto jeszcze mi jest potrzebne , zabieram się w przyszłym tygodniu, jak rozbiorę to zobaczymy co tam się okaże do zrobienia. będę pisał co i jak wyszło cenowo a przebieg tylko 170000
: 17 maja 2014, 15:16
autor: marcinFKP
Ten typ tak ma. Ja na szczęście dół miałem ok a robiłem tylko gore
: 18 maja 2014, 14:24
autor: hakamo
dzięki za zainteresowanie.U mnie przebieg 150.000 .Do majstra umówiony jestem pod koniec miesiąca.Objawy to ubytek oleju 1l na 1000 km,po pracy na wolnych obrotach i dodaniu gazu chmura dymu.Majster mówi że raczej pierścienie,ale wiadomo głowicę przy okazji też trzeba robić .Sprawozdanie po remoncie.Jeśli ktoś już robił coś takiego, to niech napisze z jakim skutkiem.
: 30 maja 2014, 23:33
autor: profesor74
Witam
U mnie silnik rozebrany
czy ktoś mi może powiedzieć gdzie kupić panewki ?
Nigdzie nie ma tylko oryginały w serwisie za 1100
Pozdtawiam
: 31 maja 2014, 09:46
autor: bykmark
profesor74 pisze:Witam
U mnie silnik rozebrany
czy ktoś mi może powiedzieć gdzie kupić panewki ?
Nigdzie nie ma tylko oryginały w serwisie za 1100
Pozdtawiam
Kolego sklep.intercars.com.pl w całej PL
: 31 maja 2014, 20:38
autor: Leny v40
: 01 cze 2014, 12:59
autor: krzysiekłódź
witam mój motorek też rozebrany. Teraz mam poszukiwanie tłok nominał lub 4x nadwymiar +50 , turbo do naprawy, panewki kpl , sprzęgło kpl, głowica jest oki była robiona tylko nie wiem czy tak jak turbina i pozostałe rzeczy w tym silniku, wiedza poprzedniego mechanika nie była za wielka!!! zastanawiam się czy nie szukać kutych tłoków tylko one są drogie, i tak już jest z tymi autami miało być idealne, lepiej było mi kupić najtańsze opc z allegro i zrobić to samo mniej kasy by poszło
: 01 cze 2014, 16:38
autor: Leny v40
krzysiekłódź,
http://www.re5pect.pl/kute-tloki-woessn ... 20let.html
z kontaktuj się jeszcze z
http://www.mickey-garage.pl/ oraz
http://fmic.pl/ ostatnio mieli korby na wyprzedaży i może tłoki maja też ... a jak coś na Ebay dostaniesz wszystko ..
: 01 cze 2014, 18:10
autor: profesor74
To też znalazłem
ale do "LET"-a są podobno wzmacniane i te z C20XE długo nie pociągną
.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie ? Zakładał panewki z XE do LET ?
: 01 cze 2014, 18:25
autor: Leny v40
profesor74 pisze:
To też znalazłem
ale do "LET"-a są podobno wzmacniane i te z C20XE długo nie pociągną
.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie ? Zakładał panewki z XE do LET ?
tu masz silnik na swap xe nie pierwszy z turbiną i są one wytrzymalsze
http://olx.pl/oferta/silnik-kompletny-o ... 8dd0d5f56b
: 01 cze 2014, 22:10
autor: gieesiak
krzysiekłódź- w razie czego pamiętaj mam teraz 2x z20let - jeden 85 tys mil drugi 103 tys mil w stanie bdb :>
: 01 cze 2014, 23:04
autor: oki
Panowie, jako że Z20LET jest dosyć specyficznym silnikiem proponuję wrzucić tutaj spis części i ew nr katalogowe.
Już robiłem jeden remont silnika i zamieszczę tutaj swoją listę, muszę tylko znaleźć faktury.