Strona 1 z 1

Pękający waż zasilający na pompce paliwowej Zafira A

: 09 sie 2015, 15:36
autor: lukasz34
Witam!
Posiadam Zafirę A 16 16V 1999rok LPG. Po założeniu LPG pęka wężyk zasilający na pompce paliwowej, wymieniona sama pompka bez kosza regulator ciśnienia na listwie i filtr paliwa, drożność przewodów jest dobra. Proszę o podpowiedź. Po zrobieniu kilkuset km problem się pojawia pęka wężyk i nie można odpalić samochodu ponieważ nie ma na możliwości odpalić w trybie awaryjnym LPG.

: 09 sie 2015, 15:44
autor: gRZENIU
lukasz34, sprawdz drożność powrotu paliwa do baku ??? bo tam może być problem ... Możesz też zamontować przekażnik wyłączający pompę paliwa gdy jeżdzisz na lpg ...

: 09 sie 2015, 16:09
autor: lukasz34
dzięki że odpisałeś!
Myślałem właśnie nad założeniem przekaźnika żeby rozłączał pompkę paliwową tylko jak taki przekaźnik się zachowuje np podczas przymrozków czy trzeba długo kręcić?
Powrót do baku sprawdzałem i jest drożny powietrze mocno leci.
Jak uważasz czy może być niedrożna listwa wtryskowa?

: 13 sie 2015, 21:36
autor: lukasz34
Wymieniłem listwę wtryskową przeczyszczony powrót na koszu w baku jak pomierzę ciśnienie to dam znać.
Czy może ktoś wie jakie ma być ciśnienie? Zafira A 1,6 16V

: 17 sie 2015, 11:19
autor: Janus
lukasz34 pisze:dzięki że odpisałeś!
Myślałem właśnie nad założeniem przekaźnika żeby rozłączał pompkę paliwową tylko jak taki przekaźnik się zachowuje np podczas przymrozków czy trzeba długo kręcić?
Powrót do baku sprawdzałem i jest drożny powietrze mocno leci.
Jak uważasz czy może być niedrożna listwa wtryskowa?
Regulator ciśnienia na listwie padnięty albo wężyk niewłaściwy (może był ruszany stary przy instalacji LPG i włożony nowy, niewłaściwy??). Pompa paliwa zawsze podaje paliwo pod dużym ciśnieniem i z dużym zapasem. Regulator odpowiada za zwrot naddatku do baku i utrzymanie stałego ciśnienia w listwie - nawet przy zamkniętych wtryskiwaczach.

Odcięcia pompy paliwa nie polecam. Jak Ci się LPG przełączy kiedyś na PB w trakcie przyspieszania... możesz nie zdążyć wtedy