Pękła obudowa filtra oleju Z18XE 125km
: 16 wrz 2015, 23:18
Witajcie, podczas odkręcania pokrywy filtra oleju w mojej Zośce 1.8 125km Z18XE pękła obudowa filtra. Cieknie olej i wypadało by ją wymienić. Koszt takiej obudowy to ponad 100 zł i tak się zastanawiam czy jest możliwość założenia normalnego filtra a nie samego wkładu.
Znalazłem jeden wątek, że ktoś zakupił redukcje i wkręcił standardowy filtr. Problem był taki, że kontrolka oleju nie gasła.
Oglądałem tą obudowę i wydaje mi się, że nie da się zastosować standardowego filtra. Sama obudowa ma jakiś zaworek i otwór w dolnej częsci.
Ciekaw jestem jak wygląda "gniazdo" bloku silnika gdzie zastosowane są standardowe filtry wykręcane w całości.
Czy ktoś ma doświadczenie czy taka modyfikacja jest możliwa ?
Pozdrawiam
Darek
Znalazłem jeden wątek, że ktoś zakupił redukcje i wkręcił standardowy filtr. Problem był taki, że kontrolka oleju nie gasła.
Oglądałem tą obudowę i wydaje mi się, że nie da się zastosować standardowego filtra. Sama obudowa ma jakiś zaworek i otwór w dolnej częsci.
Ciekaw jestem jak wygląda "gniazdo" bloku silnika gdzie zastosowane są standardowe filtry wykręcane w całości.
Czy ktoś ma doświadczenie czy taka modyfikacja jest możliwa ?
Pozdrawiam
Darek