z20let 2 problemy

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
kroloLBN
Przeglądacz
Posty: 65
Rejestracja: 11 lis 2014, 12:17
Lokalizacja: lublin
Model:

z20let 2 problemy

#1 Post autor: kroloLBN »

witam po remoncie i dotarciu silnika mam dwie rzeczy które mnie wkur...
-gdy silnik się nagrzeje przy dolocie cyka mi taka czarna mała okrągła rzecz do której podpięta jest wtyczka i nie wiem czemu to cyka, czy mogę to odłączyć czy jakoś da się to naprawić
-druga rzecz to jest podczas przyspieszania turbo dmucha i za chwilę jest takie szarpnięcie i osłabienie i znowu dobrze przyspiesza, pod kompem wyszlo ze daje stale 0.65 bar i wtedy kiedy jest szarpniecie spada na 0,35 bar i za chwilę znowu jest na 0,65 co jest przyczyną tego spadku doładowania, przed remontem tego nie było

Awatar użytkownika
milka325
Przeglądacz
Posty: 65
Rejestracja: 15 lut 2016, 18:40
Imię: Mariusz
Lokalizacja: śląskie
Auto: zafira A 2.0 Turbo OPC
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20let
Gender:

#2 Post autor: milka325 »

Sprawdzałeś czujnik doładowania?
P.s ile Cie wyszedł remont w lecie i co robiłeś
OPEL ZAFIRA 2002 2.0T OPC =lpg stag AC 250+barracuda

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1980
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#3 Post autor: ryba1 »

kroloLBN pisze:gdy silnik się nagrzeje przy dolocie cyka mi taka czarna mała okrągła rzecz do której podpięta jest wtyczka i nie wiem czemu to cyka, czy mogę to odłączyć czy jakoś da się to naprawić
to od pochłaniacza par i musi cykać.u mnie jest tak samo i poprzednim turbo też miałem i to jest norma
kroloLBN pisze:druga rzecz to jest podczas przyspieszania turbo dmucha i za chwilę jest takie szarpnięcie i osłabienie i znowu dobrze przyspiesza, pod kompem wyszlo ze daje stale 0.65 bar i wtedy kiedy jest szarpniecie spada na 0,35 bar i za chwilę znowu jest na 0,65 co jest przyczyną tego spadku doładowania, przed remontem tego nie było

sprawdź logi i żąda i ile ładuje.może masz źle ustawiony actuator na turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”