Strona 1 z 1
Podłączenie wskaźnika doładowania z20let
: 30 kwie 2016, 09:29
autor: ja37
Witam.
Gdzie wpiąć wężyk do zegara doładowania?
Domyślam się, że musi być za przepustnicą, czyli zostaje wężyk od regulatora ciśnienia paliwa.
Dobrze kombinuję?
: 29 maja 2016, 20:26
autor: ja37
Podłączyłem się w ten wężyk, ale chyba coś jest nie tak.
Na jałowym pokazuje podciśnienie, 0,6 bara.
Przy spokojnej jeździe bez buta, pokazuje -0,4/-0,2.
Przy bucie pokazuje +0,5.
Wskaźnik uszkodzony, czy źle wpiąłem?
Jeszcze temperatura spalin mnie interesuje, oscyluje w granicach 400-500*C, myślałem, że bedzie jakoś z 800-900.
Dobre wskazania są?
: 29 maja 2016, 20:40
autor: Janus
ja37 pisze:Podłączyłem się w ten wężyk, ale chyba coś jest nie tak.
Na jałowym pokazuje podciśnienie, 0,6 bara.
Przy spokojnej jeździe bez buta, pokazuje -0,4/-0,2.
Przy bucie pokazuje +0,5.
Wskaźnik uszkodzony, czy źle wpiąłem?
Wskazania jak najbardziej ok
ostatnio bawiłem się DET3 w Vectrze C20LET kumpla. Tak w tym turbo jest. Na jałowym masz podciśnienie. Po wzroście obrotów dobiero jak turbina "wstanie" masz doładowanie
: 29 maja 2016, 20:48
autor: ja37
WŁaśnie konsultowałem z kumplem i tez tak powiedział.
A , że pokazuje 0,5 ładowania to tez moja wina, bo spojrzałem na zegar przy chyba 3000 obrotów, później już nie było gdzie deptać - korki.
: 29 maja 2016, 21:40
autor: ryba1
ja37 pisze:Na jałowym pokazuje podciśnienie, 0,6 bara.
na zdrowym turbo jest nawet 0.8 bara
ja37 pisze:Przy bucie pokazuje +0,5.
na zdrowym turbo 0,7-0,8 bara
ja37 pisze:Jeszcze temperatura spalin mnie interesuje, oscyluje w granicach 400-500*C, myślałem, że bedzie jakoś z 800-900.
na postoju okolice 350-400*C na bucie powinno być max 950*C bezpiecznie.
wężyk do zegara wpinasz(zaznaczone strzałką)
: 29 maja 2016, 22:22
autor: ja37
Dziękuję, dokładnie tu sie wpiąłem