Strona 1 z 1

Głowica Z18XE1 a Z18XE

: 16 lip 2016, 20:54
autor: siwy2326
Witam wszystkich
Orjentuje sie ktoś czy głowica Z18XE podejdzie do Z18XE1?

: 17 lip 2016, 09:46
autor: janekW67
Domniemam, że raczej chodzi ci o silnik X18XE1.
W obu silnikach głowice są takie same.

: 17 lip 2016, 10:15
autor: ryba1
siwy2326 pisze: Z18XE podejdzie do Z18XE1
powinna.różnice w tych silnikach są w osprzęcie

: 17 lip 2016, 11:21
autor: siwy2326
janekW67 pisze:Domniemam, że raczej chodzi ci o silnik X18XE1.
W obu silnikach głowice są takie same.
Do swego silnika Z18XE1 zamontowałem głowice z Z18XE i problem jest w tym ze na 2,3,4 cylindrze praktycznie nie ma ciśnienia.To jak głowice są takie same to problem leży w walkach ?

: 18 lip 2016, 20:25
autor: Janus
siwy2326 pisze:
janekW67 pisze:Domniemam, że raczej chodzi ci o silnik X18XE1.
W obu silnikach głowice są takie same.
Do swego silnika Z18XE1 zamontowałem głowice z Z18XE i problem jest w tym ze na 2,3,4 cylindrze praktycznie nie ma ciśnienia.To jak głowice są takie same to problem leży w walkach ?
Koledzy pisali wcześniej o głowicach, a nie o wałkach. Nie wiem czy na 100% wałki są takie same, ale na 99% powiem że tak (można sprawdzić np w katalogu IC numery katalogowe).
Problem widzę w:
1: źle ustawiony rozrząd
2: podparte nagarem zawory

Wypinałeś zawory i je docierałeś??

: 19 lip 2016, 07:50
autor: siwy2326
Rozrzad jest napewno dobrze ustawiony.
Głowice kupiłem z Allegro po planowaniu i docieraniu zaworow.
Bede miał chwile wolnego to zwale kolektory i zobaczę co sie dzieje z tymi zaworami.

: 29 lip 2016, 22:51
autor: Emilson
Z własnego doświadczenia. Rok temu robiłem kapitalke góry i dołu, był wypalony zawór (silnik Z18XE) i czapa poszła do Goliny k. Konina, Magiki próbowali podłożyć zawory z X18XE1, bo do mojego motoru nie mieli na stanie i trzeba było czekać na dostawę i niestety, trzonki są o ok 3mm krótsze niż w Z18XE. Nie wymądrzam się, tak mi powiedziano, wierzę na słowo, bo tego nie widziałem na oczy. Ale jeśli to prawda, to faktycznie może coś nie pasować...

: 30 lip 2016, 07:07
autor: Janus
Emilson pisze:Z własnego doświadczenia. Rok temu robiłem kapitalke góry i dołu, był wypalony zawór (silnik Z18XE) i czapa poszła do Goliny k. Konina, Magiki próbowali podłożyć zawory z X18XE1, bo do mojego motoru nie mieli na stanie i trzeba było czekać na dostawę i niestety, trzonki są o ok 3mm krótsze niż w Z18XE. Nie wymądrzam się, tak mi powiedziano, wierzę na słowo, bo tego nie widziałem na oczy. Ale jeśli to prawda, to faktycznie może coś nie pasować...
Zawory wg Intercars takie same, ale wałki rozrządu już nie...