Opel Zafira 99r. 1.8 16v
: 19 maja 2010, 07:43
Witam Wszystkich
posiadam Zafira a 99r 1.8 16v
zośka szarpie przy około 1500obr. i niema mocy dzieje się to tylko przy szybkim naciśnięciu gazu a jak poczekam 2-3sec. i powoli przyspieszam to jest w miarę nie wiem co jest nie jestem fachowcem ale czytałem dużo po farach o tym problemie jest tego nie mało ale nic do mojej zośki nie pasuje i puki co to wyczyściłem przepustnice wymieniony filtr powietrza EGR niby w porządku, nie pokoi mnie aktywne 0 V przy włączonym silniku na przekaźniku pompy paliwa czy to będzie przekaźnik do wymiany auto odpala na dotyk.
Proszę o P O M O C
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,14.1 V
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V
Sygnał regulacji przepustnicy,3.7 V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),4.0 V
Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,9 %
Przeł. sym. pozycji jałowej,Aktywny
Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
Temperatura cieczy chłodzącej,15 °C
Temperatura cieczy chłodzącej,4.5 V
Temperatura powietrza wlotowego,2.3 V
Temperatura powietrza wlotowego,15 °C
Przepływomierz powietrza,1.3 V
Przepływomierz powietrza,23.0 kg/h
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Współczynnik obciążenia PWM ciśnienia systemu klimatyzacji,0 %
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
Wartość rzeczywista recyrkulacji spalin (EGR),1.2 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
O2 Pętla sensora,Otwarte
O2 Sensor,4 023 mV
O2 Integrator,128 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),128 kroki
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),133 kroki
Prędkość silnika,1 035 obr/min
Pożądane jałowe,1 024 obr/min
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),-1 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,-1 kroki
Zawór kolektora ssacego,Nieaktywny
Polecenie A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
Prędkość pojazdu,0 km/h
Lampka kontrolna,Wył 12V
Wyprzedzenie zapłonu,5 CA
Impuls wtrysku,5.4 ms
Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes
Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny
Kontrola powietrza jałowego,59 kroki
Wentylator Niskoobrotowy,Nieaktywne 12V
Wentylator Wysokoobrotowy,Nieaktywne 12V
Pozdrawiam
posiadam Zafira a 99r 1.8 16v
zośka szarpie przy około 1500obr. i niema mocy dzieje się to tylko przy szybkim naciśnięciu gazu a jak poczekam 2-3sec. i powoli przyspieszam to jest w miarę nie wiem co jest nie jestem fachowcem ale czytałem dużo po farach o tym problemie jest tego nie mało ale nic do mojej zośki nie pasuje i puki co to wyczyściłem przepustnice wymieniony filtr powietrza EGR niby w porządku, nie pokoi mnie aktywne 0 V przy włączonym silniku na przekaźniku pompy paliwa czy to będzie przekaźnik do wymiany auto odpala na dotyk.
Proszę o P O M O C
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,14.1 V
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V
Sygnał regulacji przepustnicy,3.7 V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),4.0 V
Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,9 %
Przeł. sym. pozycji jałowej,Aktywny
Przełącznik symulowanego położenia części,Nieaktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
Temperatura cieczy chłodzącej,15 °C
Temperatura cieczy chłodzącej,4.5 V
Temperatura powietrza wlotowego,2.3 V
Temperatura powietrza wlotowego,15 °C
Przepływomierz powietrza,1.3 V
Przepływomierz powietrza,23.0 kg/h
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Współczynnik obciążenia PWM ciśnienia systemu klimatyzacji,0 %
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
Wartość rzeczywista recyrkulacji spalin (EGR),1.2 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
O2 Pętla sensora,Otwarte
O2 Sensor,4 023 mV
O2 Integrator,128 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),128 kroki
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),133 kroki
Prędkość silnika,1 035 obr/min
Pożądane jałowe,1 024 obr/min
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),-1 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,-1 kroki
Zawór kolektora ssacego,Nieaktywny
Polecenie A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
Prędkość pojazdu,0 km/h
Lampka kontrolna,Wył 12V
Wyprzedzenie zapłonu,5 CA
Impuls wtrysku,5.4 ms
Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes
Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny
Kontrola powietrza jałowego,59 kroki
Wentylator Niskoobrotowy,Nieaktywne 12V
Wentylator Wysokoobrotowy,Nieaktywne 12V
Pozdrawiam