Wtryskiwacz brak sygnału? szarpanie i jazda na 3 cylindry
: 08 lis 2017, 08:11
Ludziska spieszę po pomoc.
Zafira 1.6 99r + LPG
Sytuacja wygląda następująco - wszystko w ciągu 2h.
Zaczął powoli poszarpywać, częściej, częściej i przestał pracować na cyl. 2.
Czasami na wyższych obrotach na chwilę zaskoczy.
Sytuacja identyczna jak dla LPG i PB
Mają tylko interfejs do LPG podłączyłem się i tam był błąd
"Brak sygnału z wtryskiwacza nr 2"
Gdyby jechał normalnie na PB to wiadomo co by było -> przewód od LPG dla wtrysku 2 gdzieś został przerwany.
Jednak problem jest również dla PB.
Moje pytanie jest takie czy możliwym jest że, wtyczka od wtryskiwaczy gdzieś nie styka i efekt był by podobny?
Pytanie jeszcze czy gdyby wtyczka od cewki zintegrowanej nie stykała zbyt dobrze (jest połamany zatrzask ale siedzi ciasno) to efekt był by podobny z tym samym komunikatem o błędzie? Czy "iskra" jest informacyjnie sprzężona z wtryskiem czyli brak wykrycia napięcia na świecie = wtryskiwacz nie dostaje info?
Zafira 1.6 99r + LPG
Sytuacja wygląda następująco - wszystko w ciągu 2h.
Zaczął powoli poszarpywać, częściej, częściej i przestał pracować na cyl. 2.
Czasami na wyższych obrotach na chwilę zaskoczy.
Sytuacja identyczna jak dla LPG i PB
Mają tylko interfejs do LPG podłączyłem się i tam był błąd
"Brak sygnału z wtryskiwacza nr 2"
Gdyby jechał normalnie na PB to wiadomo co by było -> przewód od LPG dla wtrysku 2 gdzieś został przerwany.
Jednak problem jest również dla PB.
Moje pytanie jest takie czy możliwym jest że, wtyczka od wtryskiwaczy gdzieś nie styka i efekt był by podobny?
Pytanie jeszcze czy gdyby wtyczka od cewki zintegrowanej nie stykała zbyt dobrze (jest połamany zatrzask ale siedzi ciasno) to efekt był by podobny z tym samym komunikatem o błędzie? Czy "iskra" jest informacyjnie sprzężona z wtryskiem czyli brak wykrycia napięcia na świecie = wtryskiwacz nie dostaje info?