Witam problem z silnikiem
: 10 cze 2018, 21:07
Witam. Zaczne od tego że po wymianie turbiny wszystko gra tzn regeneracja się powiodła. ale!!!!!!!
Po przejechaniu jakiś 200 km głównie miasto stojąc w korku zapaliła się kontrolka dotycząca sterowania chłodzeniem silnika. Spadły obroty do jakiś 500. Po przegazowaniu kontrolka zgasła i obroty wróciły do normy ale do kolejnego postoju np światła lub korek. Zacząłem sprawdzać po kolei to co mogłem. Więc tak przekaźniki sprawdzone wentylatory włączają się tak jak powinny pierwszy drugi i trzeci bieg z tym nie ma problemu. Wtyczki sprawdzone od wentylatorów. Płyn chłodniczy jest. Mechanik wyciągając intercooler wypiął jedna wtyczkę od głównego wentylatora ale również sprawdzona wszystko ok.
Natomiast pojawił się problem z ładowaniem po zapaleniu się kontrolki wyżej wymienionej napięcie spada do ok 12.5 po przegazowaniu jest ok. Kontrolka gaśnie.
Błędy to zwarcie na czujniku ciśnienia powietrza.
Oraz bład P1106
Panowie gdzie szukać przyczyny przed regeneracją wszystko było ok.
Po przejechaniu jakiś 200 km głównie miasto stojąc w korku zapaliła się kontrolka dotycząca sterowania chłodzeniem silnika. Spadły obroty do jakiś 500. Po przegazowaniu kontrolka zgasła i obroty wróciły do normy ale do kolejnego postoju np światła lub korek. Zacząłem sprawdzać po kolei to co mogłem. Więc tak przekaźniki sprawdzone wentylatory włączają się tak jak powinny pierwszy drugi i trzeci bieg z tym nie ma problemu. Wtyczki sprawdzone od wentylatorów. Płyn chłodniczy jest. Mechanik wyciągając intercooler wypiął jedna wtyczkę od głównego wentylatora ale również sprawdzona wszystko ok.
Natomiast pojawił się problem z ładowaniem po zapaleniu się kontrolki wyżej wymienionej napięcie spada do ok 12.5 po przegazowaniu jest ok. Kontrolka gaśnie.
Błędy to zwarcie na czujniku ciśnienia powietrza.
Oraz bład P1106
Panowie gdzie szukać przyczyny przed regeneracją wszystko było ok.