Zafira A 2.0 dti
: 14 sie 2018, 17:35
Pacjent Zafira A 2.0 dti 2001r
Witam , zaczynając od początku .. po zimie zafirka zaczęła miec problem z odpaleniem, brakiem mocy , wonia nieprzepalonego paliwa w spalinach przy odpaleniu i pojawiajaca się konttolka autka z kluczykiem po podłączeniu komputera błędów brak jeździłem z komputerem konttolka się pojawiała i nic . No dobrze zacznijmy się bawić wymienilem świece , dwa elektrozawory obok akumulatora , przewody podciśnienia wszystkie przepływomierz filtr paliwa wraz z obudową gdyż był wsadzony chyba z leona 1.9 ta puszka A nie wkład , filtr powietrza i.wiele więcej efekt pali na rys dymek dalej jest moc jest Ale do momentu gdy znów się nie zaświeci kontrolka i tryb awaryjnyAle znika tak samo nagle z tym że doszło do tego ze nie hasła bez wyciągnięcia kluczyka . Miesiąc temu auto zaczęło szrpac i gasnac i odpalac jak mu się uzna . Diagnoza pompa wtryskowa wyciągamy oddane do bosha na regenerację wraz ze sterownikiem , przy okazji wymienione gruszką obok dolotu wyczyszczony dolot bo nagaru mnóstwo wiele innych pi***ol i okazało się ze rozrząd przestawiony o niecale pol zabka Na dzień dzisiejszy auto odpala idealnie zawsze dymku niema nie gaśnie nie ciągnie nie przerywa chodzi lepiej rowniej Ale kontrolka pojawia się i znika dalej z tym ze zawsze gaśnie i odczuwalny brak mocy nawet bez zapalonej kontrolki to tak na 4 biegu 90 to Max na obroty się nie wkreca jak powinna . Stąd pytanie gdzie jeszcze poszukać co mogę jeszcze sprawdzić co wam się przytrafilo i najważniejsze potrzebuje fachowaca najlepiej z powołania i właśnie z forum z opcomem lub autotech2 żeby sprawdzil to raz a porządnie i wiedział na czym stoję najlepiej ze Śląska. I pytanie czy Egr mechsninczy mogę jakoś sprawdzić i czy on też niż powodować zapalanie sie kontrolki bo wiele już słyszałem. .
Witam , zaczynając od początku .. po zimie zafirka zaczęła miec problem z odpaleniem, brakiem mocy , wonia nieprzepalonego paliwa w spalinach przy odpaleniu i pojawiajaca się konttolka autka z kluczykiem po podłączeniu komputera błędów brak jeździłem z komputerem konttolka się pojawiała i nic . No dobrze zacznijmy się bawić wymienilem świece , dwa elektrozawory obok akumulatora , przewody podciśnienia wszystkie przepływomierz filtr paliwa wraz z obudową gdyż był wsadzony chyba z leona 1.9 ta puszka A nie wkład , filtr powietrza i.wiele więcej efekt pali na rys dymek dalej jest moc jest Ale do momentu gdy znów się nie zaświeci kontrolka i tryb awaryjnyAle znika tak samo nagle z tym że doszło do tego ze nie hasła bez wyciągnięcia kluczyka . Miesiąc temu auto zaczęło szrpac i gasnac i odpalac jak mu się uzna . Diagnoza pompa wtryskowa wyciągamy oddane do bosha na regenerację wraz ze sterownikiem , przy okazji wymienione gruszką obok dolotu wyczyszczony dolot bo nagaru mnóstwo wiele innych pi***ol i okazało się ze rozrząd przestawiony o niecale pol zabka Na dzień dzisiejszy auto odpala idealnie zawsze dymku niema nie gaśnie nie ciągnie nie przerywa chodzi lepiej rowniej Ale kontrolka pojawia się i znika dalej z tym ze zawsze gaśnie i odczuwalny brak mocy nawet bez zapalonej kontrolki to tak na 4 biegu 90 to Max na obroty się nie wkreca jak powinna . Stąd pytanie gdzie jeszcze poszukać co mogę jeszcze sprawdzić co wam się przytrafilo i najważniejsze potrzebuje fachowaca najlepiej z powołania i właśnie z forum z opcomem lub autotech2 żeby sprawdzil to raz a porządnie i wiedział na czym stoję najlepiej ze Śląska. I pytanie czy Egr mechsninczy mogę jakoś sprawdzić i czy on też niż powodować zapalanie sie kontrolki bo wiele już słyszałem. .