Strona 1 z 1

Wymiana/remont/SWAP Z20LET

: 05 lis 2018, 22:44
autor: Lorry
Hej,
wczoraj w trasie zdarzyła się niefajna rzecz...

Przy 150km/h pojawiła się kontrolka auta z kluczykiem, lekko zwolniłem, zgasła, przyśpieszyłem i po chwili się zaświeciła i z takimi wahaniami działo się to przez chwilę. Skończyła się eSka, zwolnienie do 80-90km/h, przełączyłem na PB, zaczęło coś lekko stukać co jakiś czas. Zwolniłem i zaczałem się dotaczać na jakąś stację. Musiałem jednak dodać nieco gazu by zwlec się ze świateł, no i tłukło i pie...kło. Wyszła korba bokiem... Auto ma/miało 225050 km przebiegu

No i teraz pytanie: Jak to naprawić, żeby miało ręce i nogi na przyszłość (potencjalne mody na ok 250KM + LPG).

Wstawiać na nowo Z20LET? Jeśli tak to co w nim poprzerabiać porobić żeby było trwałe?
Wstawiać Z20 LER'a/LEH'a?

A może Z20NET/NEL ???

Albo jak to skompletować jakoś sensownie? Blok od czegoś innego? Czapka z LET'a???

A może rozłożyć to wszystko na części??? W aucie jest sporo nowych fajnych teili.

Chętnie poczytam o pomysłach i waszych doświadczeniach patentach :)

Ze względu na właściwości jezdne, odpada swapowanie na V6 :)

Wymiana/remont/SWAP Z20LET

: 06 lis 2018, 07:00
autor: ryba1
Z20NET/NEL to juz swap. LEH - normalnej kasie nie znajdziesz. LEL/LER jak najbardziej sa i w miare sensownymi przebiegami. Właśnie robie przekladke bo koleszce wyszla korba bokiem. Chcesz więcej info zapraszam. Poniżej jest link