Wymiana/remont/SWAP Z20LET
: 05 lis 2018, 22:44
Hej,
wczoraj w trasie zdarzyła się niefajna rzecz...
Przy 150km/h pojawiła się kontrolka auta z kluczykiem, lekko zwolniłem, zgasła, przyśpieszyłem i po chwili się zaświeciła i z takimi wahaniami działo się to przez chwilę. Skończyła się eSka, zwolnienie do 80-90km/h, przełączyłem na PB, zaczęło coś lekko stukać co jakiś czas. Zwolniłem i zaczałem się dotaczać na jakąś stację. Musiałem jednak dodać nieco gazu by zwlec się ze świateł, no i tłukło i pie...kło. Wyszła korba bokiem... Auto ma/miało 225050 km przebiegu
No i teraz pytanie: Jak to naprawić, żeby miało ręce i nogi na przyszłość (potencjalne mody na ok 250KM + LPG).
Wstawiać na nowo Z20LET? Jeśli tak to co w nim poprzerabiać porobić żeby było trwałe?
Wstawiać Z20 LER'a/LEH'a?
A może Z20NET/NEL ???
Albo jak to skompletować jakoś sensownie? Blok od czegoś innego? Czapka z LET'a???
A może rozłożyć to wszystko na części??? W aucie jest sporo nowych fajnych teili.
Chętnie poczytam o pomysłach i waszych doświadczeniach patentach
Ze względu na właściwości jezdne, odpada swapowanie na V6
wczoraj w trasie zdarzyła się niefajna rzecz...
Przy 150km/h pojawiła się kontrolka auta z kluczykiem, lekko zwolniłem, zgasła, przyśpieszyłem i po chwili się zaświeciła i z takimi wahaniami działo się to przez chwilę. Skończyła się eSka, zwolnienie do 80-90km/h, przełączyłem na PB, zaczęło coś lekko stukać co jakiś czas. Zwolniłem i zaczałem się dotaczać na jakąś stację. Musiałem jednak dodać nieco gazu by zwlec się ze świateł, no i tłukło i pie...kło. Wyszła korba bokiem... Auto ma/miało 225050 km przebiegu
No i teraz pytanie: Jak to naprawić, żeby miało ręce i nogi na przyszłość (potencjalne mody na ok 250KM + LPG).
Wstawiać na nowo Z20LET? Jeśli tak to co w nim poprzerabiać porobić żeby było trwałe?
Wstawiać Z20 LER'a/LEH'a?
A może Z20NET/NEL ???
Albo jak to skompletować jakoś sensownie? Blok od czegoś innego? Czapka z LET'a???
A może rozłożyć to wszystko na części??? W aucie jest sporo nowych fajnych teili.
Chętnie poczytam o pomysłach i waszych doświadczeniach patentach
Ze względu na właściwości jezdne, odpada swapowanie na V6