Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mam problemy z rannym odpalanie. Rano przed odpaleniem zajżałem do filtra nie był pełny paliwa było ok.3/4 na przwwodzie paliwowym przed filtrem mam załorzony zawór zwrotny obudowa ok. jest morzliwe że paliwo spłyneło do pompy?
tam RZadko kiedy jest pelno. przynajmniej u mnie, nawet nie zaglądałem tam. ale jezeli masz problemy z rannym odpaleniem to zobacz na przepływy. bo moze tam sie zapowietrza.
//poprawione
Ostatnio zmieniony 04 lip 2009, 18:31 przez scaniairizar, łącznie zmieniany 1 raz.
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!
Dzięki za odpowiedz , sprawdziłem już wszystko. wczoraj wymieniłem filtr paliwa bo pocił sie rano dotykałem spodu filtra i był wilgotny. dziś sprawdzałem było sucho. ciekawy jestem jak z odpaleniem rano.Hej.
witam od wymiany filtra jest lepiej bo obudowa jest sucha , z odpalaniem do dziś bez mian. Diś rano przed robotą zachciało mi się sprawdzić napięcie na świecach i pomiar wyszedł taki przy temperaturze 17 sto. świece grzałt 20sek. odłączyłem miernik i podgrzałem 3 razy, silnik odpalił od kopa. Myśle że to czujnik albo soft w eku Może ktoś wie jaka jest rezystancia dobrego czujnika?