Strona 1 z 1
Wymiana oringów metalowo gumowych trawerzów wtryskiwaczy...
: 31 paź 2010, 22:08
autor: Artur
"...o-ringi metalowo gumowe trawerzów wtryskiwaczy- auto ciężko zapala zwłaszcza przy niskim poziomie paliwa, palenie poprawia się, gdy zaparkujemy na wzniesieniu przodem auta w dół..." Czy ktoś z forumowiczów orientuje się czy to skomplikowana operacja i jakie mogą być koszty??? Pozdrawiam
: 31 paź 2010, 23:27
autor: Harry200
Nie pamiętam ile kosztowały części,a naprawa nie jest najłatwiejsza,trzeba albo zdemontować wałek rozrządu blokując wszystkie punkty (wał korbowy ,pompa wtryskowa) i wtedy wymienić uszczelnienia albo czego ja nie praktykowałem tylko unieśc wałek i podobno wtedy tez można dostać się do trawersów....
: 01 lis 2010, 12:35
autor: Artur
H,Łajszczak pisze:naprawa nie jest najłatwiejsza
No to mnie pocieszyłeś kolego
. Dzięki za informacje. Będę musiał szybko sprawę załatwić, zanim wykończę pompę.
: 05 lis 2010, 21:59
autor: karaf4
Witam. Podłacze się do tematu bo dzisiaj jestem po konsultacji z mechanikiem. Jeśli Ci pomogę to we Wrocławiu koszt takiej usługi wraz z materiałem oraz wymianą elastycznych przewodów przelewowych wycenili na 780 zł. Okazało się u mnie przy okazji wymiany filtra paliwa że jest czarny od oleju ( to tak na marginesie być może komuś się ta informacja przyda aby wcześniej zapobiec śmierci pompy)
: 06 lis 2010, 07:55
autor: Harry200
Tak jak poprzednik napisał olej w paliwie jest to jeden z objawów uszkodzenia uszczelniaczy na wtryskach.