Dziwne zachowanie mojej zośki

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
bedzios

Dziwne zachowanie mojej zośki

#1 Post autor: bedzios »

Moja Zoska jest na PB i Gaz .Po naprawie Tylnego zacisku hamulca i uzupelnieniu plynu hamulcowego zauwazylem spadek mocy na benzynie i gazie . Pojawily sie Check Engine i symbol autko w poslizgu. Odczytalem cody Techem 2 sa nastepujace:
P0303
P1700
P1898
C0256
C0260
Zoska w tej chwili jezdzi w miare tylko na bezynie o gazie moznz zapomniec leca same bledy. A poza tym po podłończeniu Techa 2 stracilem Predkosciomierz i obrotomierz zmienil pozycje i zatrzymuje sie za skala i bardzo słabo dziala jak by nie reagowal na gaz.Pomurzcie co mam robic gdzie lezy Blad. Zapomnialem wspomniec ze Zoska jest na automacie.Pozdrawiam

darkp1

#2 Post autor: darkp1 »

Na forum znalazłem takie tłumaczenie błędów:
0303 Zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów
P1700 Transmission Control Module (TCM) Requested MIL Illumination (błąd powiązany z automatyczną skrzynią)
P1898 -- ?? (nie mogę nic znaleść)
C0256 - usterka redukcji momentu obrotowego, http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... ght=#43066

C0260 - ?? (też nic nie ma)

Proponuję używać wyszukiwarki na forum ;)

bedzios

#3 Post autor: bedzios »

dzieki za odp. znalazlem te same wyjasnienia ale co robic dalej odczego zaczac co sprawdzic gdzie lezy przyczyna

darkp1

#4 Post autor: darkp1 »

Wypadanie zapłonów to z tego co czytam na forum problem z cewką, widać też błąd ze skrzynią biegów. Możesz spróbować zresetować ECU poprzez odłączenie akumulatora i zwarcie klem na 10 minut. Wtedy po paru dniach jazdy komputer kalibuje się na nowo, oczywiście na PB.

bedzios

#5 Post autor: bedzios »

a czy to bezpieczne jest zwieranie klem czy moze jest jakas szansa ze komp padnie

darkp1

#6 Post autor: darkp1 »

Zwieranie klem na odłączonym akumulatorze ;)

bedzios

#7 Post autor: bedzios »

ok dzieki spróbuje i dam znac

[ Dodano: Czw Gru 02, 2010 20:24 ]
zmienilem świeczki bo stwierdziłem ze kod 303 moze byc z tym powiazany jak narazie zoska chodzi bez rzadnych bledów ale predkosciomierz dalej martwy i obrotomierz dochodzi tylko do 2 i staje dam znac jezeli cos sie zmieni :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: Nie Gru 12, 2010 20:08 ]
problem powrócil wymieniłem sterownik na inny to samo czyli nie sterownik a zoska dalej traci moc po zmianie biegów i czasmi wtrakcie jazdy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”