Strona 1 z 1

Filtr oleju

: 17 sie 2009, 19:32
autor: kris
Witam.
Nie mogłem się doszukać konkretów na temat filtra oleju w 1.8 125KM. Widzę że mam filtr w jakiejś obudowie odkręcanej na klucz nasadowy albo kwadrat (dokładnie z przodu silnika po prawej stronie stojąc przy masce). Czy to oznacza że kupując nowy filtr muszę wybierać tylko wkłady coś jak ten filtrona ??
Czy może to kwestia demontażu obudowy i można zastosować klasyczny nakręcany?

: 17 sie 2009, 21:38
autor: BajBus
zastasuj filtr taki jak jest czyli wkładany... w tej sprawie chyba lepiej nie poprawiać fabryki ;)

: 17 sie 2009, 21:59
autor: jendrek
To co moge ci doradzić to daj 10 zł więcej i kup knechta lub manna

: 17 sie 2009, 22:36
autor: lukasus9
To co Ty masz to jest wkład filtra oleju i tylko to wymieniasz. W niektórych Zośkach taki był (który rok jest Twojego autka?) Ja mam wg specyfikacji FILTRON 570/1 i to jest ten "standardowy" filtr oleju (puszka)

: 18 sie 2009, 11:11
autor: kris
lukasus9 pisze:To co ty masz to jest wkład filtra oleju i tylko to wymieniasz. W niektórych Zośkach taki był (który rok jest Twojego autka?)
Rocznik 2000. Mam już filtr Filtrona (wkład OE648/2) i taki wymienię.

: 04 lis 2012, 11:27
autor: 79pawlo
Witam zaniast obudowy zastosowałem redukcje i wkręciłem filtr tak mi poradził servis ale teraz świeci mi się cały czas kontrolka oleju i gaśnie dopiero przy 3000obr i nie wiem co zrobić

Proszę nie dublować postów, bo wylądują w koszu - Bodek

: 04 lis 2012, 19:43
autor: Skasowany użytkownik 6483
Dziwi mnie , w jakim celu eksperymentujesz z tym filtrem oleju? Jaki problem jest w wymianie samego wkłądu? Jak widzisz, teraz masz problem, bo za dużo kombinujesz 79pawlo :/ . Polecam wkręcić ta metalową obudowę i włożyć do wewnątrz wkład, tak jak to skonstruował producent a problem zniknie no chyba ,że Ty kochasz problemy

: 04 lis 2012, 19:51
autor: Tunio999
Proponuję zrobić tak jak pisze kolega jarecki69 - i problem zniknie :mrgreen: