Strona 1 z 1
tuning silnika 2,2 dti zafira A
: 23 sie 2009, 13:52
autor: jaca19665
witam czy ktos wie gdzie można zrobic lekki tuning opla bez czipa poprawa map ? coś podobnego słyszałem podobno w zafirze 2,2 dti nie zalecają czipowania
//temat dotyczy A to czemu był w B? przeniosłem //BajBus
: 23 sie 2009, 17:46
autor: dejna
NIe da rady... tylko tzw. powebox, który skutecznie zmniejszy trwałość silnika... Oczywiście może znajdzie sie jakiś magik, który zrobi mape ... ale skoro wszystkie firmy tuningowe w stolicy i innych miastach mowią, że jedyną możliwością jest powerbox to coś w tym jest...
powbox
: 23 sie 2009, 19:30
autor: jaca19665
I tu jest właśnie problem nie chce żadnych czipów i tym podobnych, najgorzej że czytałem na jakimś forum diesla o mapowaniu ale było to zanim kupiłem zafirke od kilku dni szukam i nie mogę znależc tego temau ani też nie jestem pewny na jakim to było forum, ale wypowiadał się tam kolega, który sie tym zajmuje. Bedę szukał dalej jak znajde to skopiuje na nasze forum pozdrawiam
: 25 sie 2009, 00:20
autor: timi68
dejna pisze:w starszych dieselkach w Zafirkach była taka możliwość ale Y22DTR tylko power box
Czy w mojej można zwiekszyć moc ? jak i o ile ?
: 26 sie 2009, 19:18
autor: timi68
dejna pisze:jaki masz symbol silnika???
A gdzie go mogę znaleść ?
: 02 wrz 2009, 21:26
autor: Ramirez
tez mam zafirkę 2.2 dti i tez chciałem podkręcić moc, ale tak jak koledzy mówią zmniejsza trwałośc silnika. A czy są naprzykład jakies inne części które daja moc w tym motorze
: 06 maja 2012, 21:42
autor: Skasowany użytkownik 6483
Mój kolega miał VW Passata 1,9 TDi 90KM i wydawało mu sie ,że to jednak za mało , sprzedał go innemu kumplowi a ten po jakims czasie go zchipował lub w inny sposób podniósł mu moc i tak sie to skończyło ,że skończył sie silnik, po prostu sie rozpadł..ale co se pojeździł z kopyta to se pojeździł...będzie co wspominać
: 30 maja 2012, 21:46
autor: sobit
Panowie takie pytanie. Zastanawiam się nad założeniem MBC. Szukałem na necie i piszą, że się nie da, bo map wywali błąd. Błąd wywali na pewno, ale czy ktoś wie, przy jakim stopniu doładowania ten błąd wywali? Gdzieś czytałem, i to chyba na naszym forum, że ktoś miał problem z zaworkiem sterującym westgate i moc w 2.0 dth wahała się od 90-110 czy nawet 120 i potem dopiero wyrzucało błąd przeładowania silnika.