Strona 1 z 1

Nierówno pracujący silnik, ciężkie palenie

: 17 sty 2011, 23:38
autor: marios2909
Witam
Posiadam zafire 99 rok 1,8 automat .
Problem jest następującu; cieżko odpala tzn. trzeba czasami troszeczke pokrecic i dodac gazu zeby zalapal jak juz odpali to silnik faluje a najgorzej na postoju z wcisnietym hamulcem i na drivie, szarpie silinikiem aż auto sie trzesie.
Ostatni objaw to stuki zaworów ale tylko czasami niezaleznie od temperatury czasami sa czasami nie jezeli sa to tylko jak sie startuje , jak sie mu dobrze docisnie i zrzuci bieg na nizszy to zawory cichna. Dziwne.
Prosze o pomoc z diagnoza
i ostatnie , jakie obd zakupic do Zośki?
Dzieki :piwo:

: 18 sty 2011, 08:09
autor: Harry200
Co do ciężkiego odpalania to zacząłbym od sprawdzenia czujnika temperatury i silniczka krokowego wolnych obrotów..

: 18 sty 2011, 08:52
autor: MieHor
A odnośnie OBDII to masz już w samochodzie - to jest gniazdo do podłączenia urządzeń diagnostycznych. Ty potrzebujesz właśnie jakiegoś urządzenia, ja polecam do użytku własnego Op-Com

: 31 sty 2011, 22:19
autor: marios2909
Witam ponownie
Ponoc nierowna praca silnika to uszkodzona przepustnica (tak twierdzi mechanik)czekam na czesc i po zamontowaniu zobaczymy.,Mysle ze to prawdopodobne bo autko troszeczke za duzo pali.

[ Dodano: Pon Sty 31, 2011 22:24 ]
Kolejny problem jaki sie pojawil to rozladowywanie baterii i na wyswietlaczu zapalil sie komunikat PHONE i nie dziala radio tzn nie reaguje i nie idzie wylaczyc a po zamknieciu drzwi nadal jest podswietlenie wyswietlacza i tak pozostaje chyba ze sie wypnie radio z kosci .
Czy ktos sie z czyms takim juz spotkal?

[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 14:11 ]
Witam ponownie
Czy ktos sie orientuje gdzie mozna kupic op coma i ile kosztuje?

[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 14:13 ]
Witam ponownie
Czy ktos sie orientuje gdzie mozna kupic op coma i ile kosztuje? :piwo:

[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 14:17 ]
H,Łajszczak pisze:Co do ciężkiego odpalania to zacząłbym od sprawdzenia czujnika temperatury i silniczka krokowego wolnych obrotów..
Czujnik temperatury o.k. egr wyczyszczony,silniczek krokowy tez......
Zostala tylko ta przepustnica,ponoc ma luzy.Czekam na czesci.

[ Dodano: Wto Lut 15, 2011 23:51 ]
Witam ponownie
Po zmianie przepustnicy objawy przestaly byc widoczne ale tylko czesciowo wiec nastepna decyzja cisnienie na cylindrach.
Cisnienie powinno byc pomiedzy 13-17, 1-10,2-6,3-2,4-3 atmoswery...........
Diagne juz chyba znacie........
Dziwne jest tylko to ze przy takim cisnieniu wkreca sie na obroty bez problemu tylko ciezko pali a stan oleju normalny czyli pierscienie o.k. .............

[ Dodano: Wto Lut 15, 2011 23:53 ]
:cry: