Twarda praca przy jezdzie

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
milosz219

Twarda praca przy jezdzie

#1 Post autor: milosz219 »

Jakis czas temu mialem problemy z trzesieniem samochodem w trakcie przyspieszania.Okazalo sie byly uszkodzone przeguby wewnetrzne.Teraz po zrobieniu 30 tys.odczuwam twarda praca ukladu przeniesienia napedu, nie wiem czy to pochodzi od opon czy jest to zwiazane z tarciem jakims, lub te przeguby sie wybily znowu.Odczuwam to przy jezdzie przy przyspieszaniu na kierownicy.Mam zafire z 2004r po liftingu

KOPERNIK

#2 Post autor: KOPERNIK »

milosz219 pisze:Teraz po zrobieniu 30 tys.odczuwam twarda praca ukladu przeniesienia napedu, nie wiem czy to pochodzi od opon czy jest to zwiazane z tarciem jakims, lub te przeguby sie wybily
Nie sądzę ze się one tak szybko wybiły aczkolwiek musisz je ponownie sprawdzić a jeśli nie one to szukać dalej..

podawaj co sprawdziłeś i objawy, będziemy się starali pomóc

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#3 Post autor: Dziadek13 »

A jak z poduszkami szczególnie tą z tyłu podczas przyśpieszania łapa silnika dociska tą poduszke do wózka jak uszkodzona to są drgania.

Wicek1970

#4 Post autor: Wicek1970 »

Witam,jakiś czas temu kupiłem zafirę i miałem problemy z szarpaniem powyżej 2000 obrotów.Sprawa się wyjaśniła padła pompa vp44.Oddałem do reperacji,koszty 2500 z założeniem i ustawieniem.Od tamtej pory auto przyśpiesza i śmiga niesamowicie ale teraz ma taki twardy niemiły dla ucha odgłos.przy obrotach 2200 jakby wibracje przenosiły się na nadwozie. Na postoju przy obrotach około 2000 jakby czasami kulał jeden z wtrysków. Po podłączeniu pokazał się komunikat uszkodzony czujnik temperatury płynu,czy to moze rzutować na pracęsilnika,dodam że przed remontem pompy pracował mięko,mozna powiedzieć że aksamitnie

Skasowany użytkownik 6483

#5 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Wiesz, być może ten czujnik podaje fałszywe informację odnośnie tempetarutry do komputera sterującego dawką paliwa w pompie wtryskowej. Może sie wtedy zdarzyć ,że nieodpowiednia dawka paliwa powoduje dziwną prace silnika. :/

Wicek1970

#6 Post autor: Wicek1970 »

Dzięki wielkie za sugestie,wymienie czujnik i zobaczę jakie będa efekty.A może ktoś się orietuje jak przestawia się wyprzedzenie wtrysku,czy trzeba wyjmować pompę,czy jakimś programem można to załatwić.Muszę jeszcze sprawdzić parametry pompyauto ma ponad 200tyś przejechane,moze zaczynają się kończyć wtryski

Skasowany użytkownik 6483

#7 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Radzę Ci nie grzebać przy pompie , to za drogi interes, pomyłka może Cie sporo kosztować. Jeśli pompę masz dobrą , nie ruszać... :)

Wicek1970

#8 Post autor: Wicek1970 »

Dzięki,pompa nie dawno robiona pali pięknie więc moze w ramach gwarancji odjadę do serwisu niech to jeszcze sprawdzą .poznałem ból naprawy pompy więc sam absolutnie nie będę nic grzebał.A co do wtrysków:czy nieprawidłowe działanie może spowodowac taką głosną pracę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”