Obudowa pokrywy pompy oleju - pomocy
Moderator: Sebu$
Obudowa pokrywy pompy oleju - pomocy
Witam
Nie jestem mechanikiem jednak, podczas rozbiórki, mechanik wymieniał rozrząd, płyny, filtry,
próbował odkręcić jakąś rolkę i pękła obudowa - pokrywa pompy oleju .
Moja Zosia to 1.8 16v 2000 r. 115 k.
Problem polega na tym, że nigdzie nie można tego elementu dostać, choć szczerze nie mam nawet czym podjechać do mechanika, aby zobaczyć jak to wygląda .
Podobno kawałek odlewu wielkości dłoni, który kosztuje 1000 zeta. Szukałem już chyba wszędzie ja i mój mechanik, prowadzę firmę - produkcja mebli.
Auto jest mi niezbędne, proszę o pomoc, nie chodzi o koszty. Pomóżcie.
Nie jestem mechanikiem jednak, podczas rozbiórki, mechanik wymieniał rozrząd, płyny, filtry,
próbował odkręcić jakąś rolkę i pękła obudowa - pokrywa pompy oleju .
Moja Zosia to 1.8 16v 2000 r. 115 k.
Problem polega na tym, że nigdzie nie można tego elementu dostać, choć szczerze nie mam nawet czym podjechać do mechanika, aby zobaczyć jak to wygląda .
Podobno kawałek odlewu wielkości dłoni, który kosztuje 1000 zeta. Szukałem już chyba wszędzie ja i mój mechanik, prowadzę firmę - produkcja mebli.
Auto jest mi niezbędne, proszę o pomoc, nie chodzi o koszty. Pomóżcie.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2011, 09:40 przez jahu1973, łącznie zmieniany 1 raz.
- JARO
- Mieszkaniec
- Posty: 208
- Rejestracja: 17 lip 2011, 14:05
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: SKUMROS (EOP)
- Auto: Opel Zafira A 1.8/Insignia A 2.0CDTI
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
Kolego jest problem z tą pompą oleju bo miałem ten sam problem szukałem tej pompy prawie dwa miesiące. Spróbuj na allegro poszukać bo jeśli dobrze myśle to masz silnik o oznaczeniach X18XE1. J znalazłem na allegro koszt około 400zł bo nowa orginalna (zamienników nie ma) to koszt około 960zł wiem bo dzwoniłem i się dowiadywałem. Nie mam za bardzo dostępu do kompa więc na pw wyśle Ci swój nr tel. to morzesz się skontaktować powiem co i jak.
Ale to chyba problem mechanika, uszkodził niech naprawi. Nie wiem jak to jest do końca ale ja osobiście bym się upierał za naprawą uszkodzeń bez wydania złotówki.
Dla przykładu ostatnio słyszałem u znajomego mechanika że np nie chcą wymieniać oleju gdy miska jest aluminiowa bo zrywa się gwint i muszą ponosić dodatkowe koszta. Oczywiście dotyczy to warsztatów gdzie nie ma sprzętu do wymiany oleju "z góry" silnika.
Ja miałem natomiast przypadek gdzie mechanik "ukręcił" obudowę filtra oleju (114zł) no i zwrócił mi za ten przypadek.
Dla przykładu ostatnio słyszałem u znajomego mechanika że np nie chcą wymieniać oleju gdy miska jest aluminiowa bo zrywa się gwint i muszą ponosić dodatkowe koszta. Oczywiście dotyczy to warsztatów gdzie nie ma sprzętu do wymiany oleju "z góry" silnika.
Ja miałem natomiast przypadek gdzie mechanik "ukręcił" obudowę filtra oleju (114zł) no i zwrócił mi za ten przypadek.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Zegrze
- Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z22SE
- Gender:
Mechanik zepsuł = mechanik naprawia. No chyba że w ramach rekompensaty nie wziął pieniędzy za usługę W sklepie będzie za drogi - zostaje Ci jeżdzenie po "szrotach".
Witam gosc zdaje sie sprzedaje taka pompe, cena chyba tez nie jest zla, bo brak zamiennikow, tylko oryginal, sam to przerabialem jak peklo mi to ucho, do ktorego przykrecona jest rolka napinajaca podczas demontazu rozrzadu. Ja robilem sam, wiec nowa pompe tez kupilem sam, ale trafila sie ekstra promocyjna cena, bo za nowa oryginal dalem 100, gosc pewnie nie wiedzial co sprzedaje. pzdr.
http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-ol ... 14760.html
http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-ol ... 14760.html
Ostatnio zmieniony 06 gru 2011, 13:18 przez darek_s, łącznie zmieniany 1 raz.