Dodatki czyszczące układ paliwowy a normy wtryskiwaczy CDTI
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Jak pisałem wcześniej używam od 5 lat i jak dla mnie to działa sam musisz zdecydować
http://www.bishops-original.pl/?cat=15
http://www.bishops-original.pl/?cat=15
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
nie ma to sensu. Pojdzie przelewem do baku w ciągu 15 sekund. W naszych motorach można zrobić taką konstrukcję jaką uwieczniłem na filmie:loomisti pisze:chociaż można wlać całą butelke do filtra paliwa - znajomemu w C5 pomogło
https://www.youtube.com/watch?v=vVKNdcAz9yQ
raz do roku odpalam cały zestaw i profilaktycznie czyszcze układ
O matko....
Jak czytam wcześniejsze posty to jestem trochę załamany...
Ja mam wskazania przy 804:
Cyl. 1 Injection Quantity Deviation : 1,47
Cyl. 2 Injection Quantity Deviation : 3,19
Cyl. 3 Injection Quantity Deviation : -3,15
Cyl. 4 Injection Quantity Deviation : -1,5
...to chyba tylko na złom...
Co prawda auto chodzi całkiem, całkiem...chociaż ostatnio zaczyna więcej palić...
Silnik pracuje równo, brak błędów...
Co robić !!! Zalewać LM czy co...???
Jak czytam wcześniejsze posty to jestem trochę załamany...
Ja mam wskazania przy 804:
Cyl. 1 Injection Quantity Deviation : 1,47
Cyl. 2 Injection Quantity Deviation : 3,19
Cyl. 3 Injection Quantity Deviation : -3,15
Cyl. 4 Injection Quantity Deviation : -1,5
...to chyba tylko na złom...
Co prawda auto chodzi całkiem, całkiem...chociaż ostatnio zaczyna więcej palić...
Silnik pracuje równo, brak błędów...
Co robić !!! Zalewać LM czy co...???
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Sprawdzałeś na rozgrzanym silniku, bez dodatkowych obciążeń
Przeczyść, zobaczysz co dalej, możesz dać większe stężenie niż zaleca się na opakowaniu, czyli mniejsza ilość paliwa
Przeczyść, zobaczysz co dalej, możesz dać większe stężenie niż zaleca się na opakowaniu, czyli mniejsza ilość paliwa
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
OK.
Był na rozgrzanym silniku... stąd mój niepokój.
Zastostuje najpierw LM 2666 (oczyszczacz)...w baku mam 5-7l. paliwa.
A potem zaleje świeżego paliwa Verva...i tu mam dylemat...chciałem dodać LM 5122 (smarujący) ale w opisie widnieje, że to do starszych Diesli, a ja mam jeszcze DPF'a.
Więc czym wysmarować?
Po wszystkim sprawdzę co pokaże komp..
Pozdrawiam
Był na rozgrzanym silniku... stąd mój niepokój.
Zastostuje najpierw LM 2666 (oczyszczacz)...w baku mam 5-7l. paliwa.
A potem zaleje świeżego paliwa Verva...i tu mam dylemat...chciałem dodać LM 5122 (smarujący) ale w opisie widnieje, że to do starszych Diesli, a ja mam jeszcze DPF'a.
Więc czym wysmarować?
Po wszystkim sprawdzę co pokaże komp..
Pozdrawiam
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
LM 2666
Szczegóły produktu
Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika. Czyste wtryskiwacze oraz pompa wtryskowa zapewniają optymalne osiągi oraz równomierną pracę silnika. Zapobiega korozji.
Zastosowanie:
Do zastosowania w każdym silniku Diesla.
LM 5154
Szczegóły produktu
Płyn do profesjonalnego czyszczenia wtryskiwaczy diesel. Wysoce skuteczna kombinacja dodatków przeznaczona do fachowego oczyszczania osadów w systemie wtryskowym silników Diesla.
Preparat czyści wszystkie rodzaje układów wtryskowych diesla (pompa rotacyjna, pompo-wtryskiwacze, Common Rail i inne).
Dane ze strony producenta LM
2666 - wydaje się lepszy, ale zastanawiam się czy nie spróbować to co poleca Grzegorz:
PRO TEC
Strona PRO-TEC: http://www.pro-tec-polska.pl/rozwizania ... eaner.html
Szczegóły produktu
Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika. Czyste wtryskiwacze oraz pompa wtryskowa zapewniają optymalne osiągi oraz równomierną pracę silnika. Zapobiega korozji.
Zastosowanie:
Do zastosowania w każdym silniku Diesla.
LM 5154
Szczegóły produktu
Płyn do profesjonalnego czyszczenia wtryskiwaczy diesel. Wysoce skuteczna kombinacja dodatków przeznaczona do fachowego oczyszczania osadów w systemie wtryskowym silników Diesla.
Preparat czyści wszystkie rodzaje układów wtryskowych diesla (pompa rotacyjna, pompo-wtryskiwacze, Common Rail i inne).
Dane ze strony producenta LM
2666 - wydaje się lepszy, ale zastanawiam się czy nie spróbować to co poleca Grzegorz:
PRO TEC
Strona PRO-TEC: http://www.pro-tec-polska.pl/rozwizania ... eaner.html
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Narazie wlałem LM-2666...
Przejechałem 500km...dziwne...średnie spalanie spadło z 9,5l na 7,5l....(jazda po tych samych trasach i w zbliżonych warunkach).
Jak wypalał się DPF to przy dociśnięciu "gazu" poszedł biały dymek...a tak po za tym spoko...
Jutro tankuje Vervy do pełna i leje LM-5122...zobaczymy co będzie dalej...
A tak na marginesie to chyba powoli pada rozrusznik...bo czasami muszę dłużej przytrzymać żeby odpalił...chociaż świece też już już mają blisko 100k
Przejechałem 500km...dziwne...średnie spalanie spadło z 9,5l na 7,5l....(jazda po tych samych trasach i w zbliżonych warunkach).
Jak wypalał się DPF to przy dociśnięciu "gazu" poszedł biały dymek...a tak po za tym spoko...
Jutro tankuje Vervy do pełna i leje LM-5122...zobaczymy co będzie dalej...
A tak na marginesie to chyba powoli pada rozrusznik...bo czasami muszę dłużej przytrzymać żeby odpalił...chociaż świece też już już mają blisko 100k
A ja wiem, że do diesli z common rail nie jest zalecane dodawanie, żadnych "półśrodków" przedłużających podobno żywotność układu wtryskowego. Ja jeżdżę już 5 lat (opel zafira b - obecnie przebieg 163000 km) i żadnych takich specyfików nie dolewam i samochodzik jeździ ok. Najważniejsze to jest to aby wymieniać wszystkie płyny eksploatacyjne, oleje i filtry na czas. Wtedy będziecie jeździć bez problemu, bez potrzeby będzie dolewanie jakichś dziwnych specyfików cudownie usprawniających Wasze samochody.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Wątpię, ale możesz spróbować, w 1.7 jest mniejszy filtr i dlatego wypala się częściej, szczególnie jak robisz krótkie trasyprawnuczek pisze:Panowie a czy ktoś z Was stosowała LM 2650 (dodatek do ochrony DPF) - w moim silniku wypalenia są co ok 300 KM przy jeździe mieszanej, zastanawia mnie opis produktu i czy po jego zastosowaniu wypalenia będą rzadsze?
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
Możesz stosować jeśli Cię stać ale osobiście uważam że to strata kasy i lepiej stosować paliwo typu "ultimate" wiem z doświadczenia że mojej Zośce bardziej smakuje taka dieta bo odwdzięcza się mniejszym spożyciem.prawnuczek pisze:Panowie a czy ktoś z Was stosowała LM 2650 (dodatek do ochrony DPF) - w moim silniku wypalenia są co ok 300 KM przy jeździe mieszanej, zastanawia mnie opis produktu i czy po jego zastosowaniu wypalenia będą rzadsze?
Szczerze mówiąc 300km. między wypaleniami to niezły wynik jak na 1.7