Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
oryginalny wytrzymal u mnie 2 lata z hakiem
ale pomimo ze gwarancja minela to na akku gwarancja w oplu jest 3 letnia (a przynajmniej w de) i wymeniono mii go na gwarancji
proszę o pomoc już nie wiem co dalej robić dwa warsztaty o dobrej renomie odpuściły, chyba zostaje sprzedać zafirkę i porozglądać się za innym autkiem trochę szkoda ale co zrobić
Kris2@ pisze:Witam mam problem z moją zafirką po nocy ciezko odpala trzeba dlugo krecić w dzień wszystko oki wymieniłem świece żarowe, pompo wtryski moduł swiec żarowych fitry,czujnik temperatury dodatkowy zawór zwrotny pompe słychac cisnienie trzyma czy ktos ma jakis pomysł co jest przyczyna prosze o pomoc
Czy przypadkiem w ZB nie ma przewodu przelewowego tak jak w ZA ?
Jeżeli jest to sprawdź
Kolego sprawdź sobie akumulator, zanim wymienisz pół silnika, miałem podobny przypadek w citroenie, rano ciężko palił sprawdzałem świece, nawet rozrusznik zrobiłem. Fachowcy mierzyli akumulator i twierdzili że jest dobry ale jednak nie był dobry po wymianie przeszło wszystko
Witam. Bardzo proszę o radę. Wczoraj kupiliśmy Opla Zafirę 1,6 benzyna, dojechaliśmy do domu i wszystko było ok. Dzisiaj rano wkładam kluczyk do stacyjki, bardzo luźno chodzi tzn. bez "przeskoków" , rozrusznik nie reaguje i świecą się wszystkie kontrolki. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki dalej świecą się kontrolki.
prawdopodobnie problem tkwi w stacyjce. trzeba podjechać do elektryka lub ASO na diagnozę. a swoją drogą czy sprawdziliście czy auto nie było kradzione?
Już nie wiem co dalej robić z zafirą auto wróciło o z kolejnego servisu i dalej nie odpala tak jak powinna to robić wszystko sprawdzone wszystko działa ma ktoś jakiś pomysł